Şerh edirik:Hər işdə bir xeyir var...

(06.07.2016 / 03:55)
nawukr ermek lazim deyil, wukr etmek lazimdir, sehv yazmisan!!!
A_M_I_G_O 
(28.11.2012 / 17:38)
aferin. Chox maraqli idi. Terbiyevi ve mentiqlidir. TWK

(23.11.2012 / 00:07)
twk cox maraqliydi.
Aysel@ 
(22.11.2012 / 20:44)
Cox sagolun!

(22.11.2012 / 00:49)
Her gun wukur etmek mutleq gerekdi! Allaha komeyimiz olsun Amin!
Cemi 5 şerh edilib
Meqaleye qayıt