Şerh edirik:**3_NeSiHeT(ibretli hekaye)**
SENSIZ_XXX 
(27.11.2012 / 16:23)
seninle cox muhum iwim var menim.dostlugu acarsan??

(27.11.2012 / 11:09)
maraqliydi tesekkur

(26.11.2012 / 23:16)
maraqliydi tskler

(26.11.2012 / 21:22)
Cox maraqlidi twk.
Aysel@ 
(26.11.2012 / 17:44)
Maraqli ve ibretamizdir,cox sag olun.
Cemi 5 şerh edilib
Meqaleye qayıt