Şerh edirik:**XoWBeXT_aiLe**

(03.12.2012 / 20:39)
Salam.AMIN.Allah razi olsun yazdiginizcun

(03.12.2012 / 15:23)
Cox saq olun.tessüf ki,bele ailelerde var

(01.12.2012 / 19:16)
amin,amin,amin,
Aysel@ 
(01.12.2012 / 16:49)
Amin insallah,cox sagolun.
Cemi 4 şerh edilib
Meqaleye qayıt