Şerh edirik:Allah sevgisi !!!

(17.12.2012 / 22:26)
soz yox.bele gozel sozlere gore cooooxxxx tewekkur edirem,cox sagolun

(17.12.2012 / 02:01)
Cox gozel idi.. Cumlemize bu sevgiye sadiq olmagi arzu edirem ici biz qariwiq

(17.12.2012 / 01:39)
tewekur elirem oxudugnuzcun minetdaram
Zema94 
(17.12.2012 / 00:55)
tsk yazan ellerin varolsun Allah hamiya o sevgini nesib elesin bizde daxil olmagla AMIN

(16.12.2012 / 19:31)
Çox tewekkur,AMİN.

(16.12.2012 / 19:31)
Amin. Tewekkur
Aysel@ 
(16.12.2012 / 13:30)
Amin insAllah,Allah razi olsun.
Cemi 7 şerh edilib
Meqaleye qayıt