Şerh edirik:Bir nece wey Allahin qezebine bais ola biler.

(27.12.2012 / 02:49)
halal olsun

(22.12.2012 / 20:54)
bunlari bilirdim yenede sag ol yada salib bilmeyne bildirirsen Allah ozu rehm etsin onu zikr edenlere...

(22.12.2012 / 17:44)
men cox vaxt el goruwurem,onda men ALLAHIMIN iqnor sehifesindeyem,inanin pis oldum
V_8727 
(22.12.2012 / 16:11)
Eladi, yazdigin ucun twk

(22.12.2012 / 15:53)
Oxuduqunuz ucun tewekkurler.

(22.12.2012 / 08:23)
Mende chox yatirame... : (

(22.12.2012 / 01:05)
men de anamla sozum ust uste dusmur

(22.12.2012 / 00:55)
Aydaa men Allahin qezebindeyem ki.bekar gezirem,cox yatiram.

(21.12.2012 / 23:18)
Allah bagiwlasin gunahlarmizi.men herden valideynlermin uzne ag oluram,o da eseblerim korlanib ona gore.Ama daha bele wey etmerem.

(21.12.2012 / 22:38)
Caliwaq ki,bu xususiyyetlerden uzaq olaq. Twk
Cemi 11 şerh edilib
[1] 2 >>
Meqaleye qayıt