Şerh edirik:Esl Qùsurdu !!!
Kamalrt 
(13.01.2013 / 14:39)
Namaz qiliram.ama duzgun yazirsiniz.tercumesin bilende xow gelir.

(12.01.2013 / 00:41)
tebiki dogru sozlerdir...Ereb dilini oyrenmek istesez qullugunuzdayam temennasiz insheALLAH

(11.01.2013 / 22:03)
Amin. Cox sag olun. Sirf hamisini yox,amma cox sozun tercumesini bilirem.
Cemi 3 şerh edilib
Meqaleye qayıt