Şerh edirik:Nə zaman ki gördün... (İmam Sadiq (ə) axirəzzəman
Kamalrt 
(03.02.2013 / 07:43)
Allah razi olsun.Tewekkurler

(02.02.2013 / 11:55)
oxuyan gozleri Allah sevindirsin axiretde

(02.02.2013 / 11:49)
Esen size
_Maksi_ 
(02.02.2013 / 11:26)
Twk elerve saglg

(02.02.2013 / 00:48)
Yazilanlarin artiq demek olarki beziler olur..Allah her bir kesi qorusun

(01.02.2013 / 22:04)
cox gozel,Allah razi olsun.
Cemi 6 şerh edilib
Meqaleye qayıt