Şerh edirik:Birdə dünyaya gətirməz bizi təkrar Allah
Aysel@ 
(17.02.2013 / 20:52)
Allah razi olsun.

(16.02.2013 / 11:39)
ewq olsun olsun dini yawadib uze cixaranlara

(11.02.2013 / 19:34)
Mende size qowuluram. 5dafa baw eyirem. Dini sozleri yazdiginiza gora ehsen sizlere.

(11.02.2013 / 18:16)
Bu sözler kime aiddise qarwisinda baw eyirem halaldı! Dİnimizi sevmek lazimdi En esasida Allaha ibadet etmek ona inanmaq onun sevgisini qelblerde dawimaq lazimdi.Bunu da unutmayaq weytanin kederi bizim sevincimizdir.
Cemi 4 şerh edilib
Meqaleye qayıt