Şerh edirik:Nəyə görə namaz qılmırsan?

(24.02.2013 / 22:52)
Amin Allah namaz qilanlarin namazini qebul etsin.AMIN

(24.02.2013 / 19:11)
Qula bela gelmez Allah yazmadiqca.ALLAH bela yazmaz qul azmadiqca.

(24.02.2013 / 14:58)
hmm.Allah butun namaz qilanlarin namazini gebul etsin

(24.02.2013 / 11:50)
eladi
odinokiy_volk 
(24.02.2013 / 11:46)
Cox sag olun fikirleriniz ucun,ALLAH komeyiniz olsun

(24.02.2013 / 11:04)
Amin inwallh namaz qilmaq haqqinda fikirlewenler gecikdirmezler.!

(24.02.2013 / 09:48)
Minnetdaram, kaş ki söleriniz bir ox olub qelblere sancılaydı, meni seh anlamyın ox qelbe nece tesir edirse bu sözlerde o cür tesir etsin. Amin!

(24.02.2013 / 09:00)
namazi qilmaq insanin öz qelbinden gelmelider biz insanlar bu dünyà ücün deyi o biri dünyàda cavab vermek ücün yawayiriq.cenete düwmek isdiyen namaz qilib Allaha secde etsin.cox sagol meslehetlerve göre inwallah qilmayanl müselmanlarr bu sözleri oxuduqdan sonra qillarlar

(24.02.2013 / 08:59)
namazi qilmaq insanin öz qelbinden gelmelider biz insanlar bu dünyà ücün deyi o biri dünyàda cavab vermek ücün yawayiriq.cenete düwmek isdiyen namaz qilib Allaha secde etsin.cox sagol meslehetlerve göre inwallah qilmayanl müselmanlarr bu sözleri oxuduqdan sonra qillarlar

(24.02.2013 / 04:41)
Men de qilacam INWALLAH....cox sag olun yazdigina gore,elinize sagliq
Cemi 10 şerh edilib
Meqaleye qayıt