Şerh edirik:Bacilara nesihet

(26.02.2013 / 23:58)
12 o demekdir ki bos-bos orda burda gezme.eger vacib isin yoxdursa.bu senin adina soz gelmemek ucundu

(26.02.2013 / 22:20)
Allah cumlemizden razi olsun..
Aysel@ 
(26.02.2013 / 20:38)
Rebbim her zaman yardimcimiz olsun insAllah,Allah razi olsun
Kamalrt 
(26.02.2013 / 18:28)
bagiwlayin gozel yazmisiniz beyendim ama 12 ni bawa duwmedim

(26.02.2013 / 16:36)
ALLAH qorusun bizleri,en esasi aglimizi bawimizdan almasin,AMIN

(26.02.2013 / 12:49)
Allah bizi oxuyub emel edenlerden etsin! Amin

(26.02.2013 / 12:24)
Çox tessüf ki, bu gün 80% qadınlarımız avropa xesteliyine tutulublar. İnanın söylediklerimizden netice çıxarmaq evezine hele bir elede salırlar. Çox düşüncesiz bir sualla qarşılasirsan, yayda hicaba nece dözürsen? Beyem yayın istisi cehennemin odundan da istidir?

(26.02.2013 / 04:06)
Beli Axiretimizi unutmamaliyiq.
Cemi 8 şerh edilib
Meqaleye qayıt