Şerh edirik:DOGUM guNU hediYyeSi

(22.03.2013 / 01:40)
boyuk subab iwdi halal olsun

(19.03.2013 / 02:33)
Allah evezin verer

(16.03.2013 / 01:27)
caann aglawma gunu ela etmirem

halal xowunuz

(15.03.2013 / 22:12)
Vicdanlilar olan yerde vicdansizlarda var, insanligi olmayanlar yaninda insanligi olanlarda var.... Ne deyim cox sagolun

(15.03.2013 / 21:42)
imkan daxilinde .. he kaw


(15.03.2013 / 21:35)
Kaw butun insanlar bu qeder temiz qelbli olardilar..men olsam tapwiraramki her gun teze coreklerden versinler.pulunu da her gun gedib oduyerem

(15.03.2013 / 19:34)
caann QAQAladiM aliyir


(15.03.2013 / 19:04)
.

.

(15.03.2013 / 17:07)

mende
Cemi 11 şerh edilib
[1] 2 >>
Meqaleye qayıt