💎 Saytın ən varlısı ol: De_Piero - 23 manat
(17.03.2013 / 16:27)
(17.03.2013 / 13:52)
)
(16.03.2013 / 01:26)
SUPER KONTIKIM mem.. meqalemi ormantik etdin eee:)
(15.03.2013 / 22:58)
kinderim meem
(15.03.2013 / 20:06)
GULvandam BASIB bagladin haa
saa daa saol :))
(15.03.2013 / 19:56)
yazani tanimiram
.ama sagolsun qewey yazib.gif)
(15.03.2013 / 19:32)
ALPEN goLDUM mem uss :)) azz di yaxwida az terifle goz deyecek ee mene.gif)
(15.03.2013 / 18:59)
OooOuuu Bu QiZ iSteDadDiR deee))SuPeRdi QaQaLaTiM.gif)
(15.03.2013 / 15:45)
ola biler eceb etmisen
(15.03.2013 / 15:41)