Şerh edirik:5-Ci)
NoreN 
(26.03.2013 / 14:36)
Eyy ureyim aqridi..... Bele faktlar coxdu..........

(26.03.2013 / 13:53)
qewyidi .allah komey oyaayy inwallahh

(26.03.2013 / 08:59)
sagol cox gozeldi. Allah ele ailelere komek olsun

(26.03.2013 / 08:19)
ela,cox gozel idi,eline sagliq

Black_Attack 
(26.03.2013 / 01:22)
hec ozim oximamisham sozin aciqi sadece baxdim sevgi haqqinda dor copy eledim)

(26.03.2013 / 01:21)
Hekaye gozel idi ellerine sagliq.
Cemi 6 şerh edilib
Meqaleye qayıt