canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
ButulkaDominoDurakTic Tac Toe
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


Şerh edirik:6-Ci)
(27.03.2013 / 10:43)
mende bu repi coxdum qulaq asmisam.coxda xosuma gelmisdi
aradaSIRADA (26.03.2013 / 21:21)
qewey idi
(26.03.2013 / 14:44)
Urani dinlemişem hardasa iki üç il önce menali deyir...tekce kor zabiti xatirlayiram...gözel idi teşekkür
Cemi 3 şerh edilib

Meqaleye qayıt