Şerh edirik:7-Ci.)

(23.05.2013 / 14:05)
hmmmm
Black_Attack 
(28.03.2013 / 17:13)
yaxshi narahat olmaram))))))))))) meslehetcun tshk)

(28.03.2013 / 10:34)
sen narahat olma men bu repe anar nagilbazin ifasinda qulaq asmisam.maraqli repdi.yazib paylasdiqiniz ucunde tsk
Cemi 3 şerh edilib
Meqaleye qayıt