Şerh edirik:Seferim Kerbubeladır gedirem şahı görüm,
Kerbalada

(01.05.2013 / 08:12)
Cox gozel. Ellerinize sagliq.
vendella 
(11.04.2013 / 21:46)
aferin.cox gozel.cox xosuma geldi.
.gif)

(06.04.2013 / 09:23)
Gec oxudugumcun bagisla.esitmisdim bunu.bir de oxumaq cox xos olddu.cox sagol.ALLAH Razi olsun!


(04.04.2013 / 23:26)
Ehsen.

(04.04.2013 / 00:39)
Allah razi olsun

(03.04.2013 / 11:34)
Tewekkurler!!!
Kamalrt 
(03.04.2013 / 08:36)
Twk
Cemi 7 şerh edilib
Meqaleye qayıt