Şerh edirik:(((UWAGIN DUASI)))

(06.04.2013 / 22:26)
Off biliremde bilirem

(06.04.2013 / 22:16)
Tam muhutmuze uygun olan bir haldi.kaw tesiri olanlar cox olsun inwaAllah.gozeldi.ama sende catiwmayan boyuk bir qebahet var,neyi dediymi bilirsen.

(06.04.2013 / 21:50)
Elya bu da gozel hekayedi ay qiz men deyirem da sen pis hekaye yazmazsan...cox sag ol,canim...yazan ellerin yorulmasin

(06.04.2013 / 21:47)
Uwaq qelbi o qeder saf,temizdi ki her weyin dogrusun hiss edirler ona gore de ilanlar,itler onlara el vurmurlar
Heyatimizda "melek donu geymiw iblisler" o qederdi ki ALLAHdan bize onlarla mubarize aparmaq ucun guc versin
Cemi 14 şerh edilib
<< 1 [2]
Meqaleye qayıt