Şerh edirik:Hissler adasi

(20.04.2013 / 22:36)
Beyendim

(12.04.2013 / 16:06)
super

Red_Lips 
(11.04.2013 / 20:03)
Bu hekayeni men de yazmiwam 1 ay bundan qabaq.

(10.04.2013 / 21:13)
bu hekayeni duz 3nefer yazib e tekrar tekrar sadece adlari deyiwikdir Telman yazsa daha gozel olar bele hekayeleri onun ki tekrar olmur yalniz

(10.04.2013 / 15:06)
Ela, düz sagolun.
Cemi 5 şerh edilib
Meqaleye qayıt