Şerh edirik:{Hicab kimi gozel bir wey gormedim}

(12.04.2013 / 23:39)
Hicab üstünde ogullar qiyam etdi,indi hebsdedirler.Bunu qorumasag heçne.

(12.04.2013 / 19:38)
Dogurdanda qadından niye hicab baglamadığını soruwanda cavab olaraq 1ci cümleni diyir "hicab bağlamıyan exlaqsız deyilki........" twk yazan eller var olsun

(12.04.2013 / 17:56)
twk

(12.04.2013 / 17:37)
maraqlidi vede duzdu. Indi saclar yere duwendede gunahdikii ?
Kamalrt 
(12.04.2013 / 14:15)
Cox maraqli idi allah hamini cehennem atewinden qorusun bizlerde icinde AMIN
Cemi 5 şerh edilib
Meqaleye qayıt