Şerh edirik:Gozel Exlaq.

(15.04.2013 / 14:55)
"MELEK" deymez

(15.04.2013 / 14:32)
hee dogurdan sebrli olmasan hec neye nail olmarsan...insanda sebr yaxwi weydi amma sebr kasani "bezi"leri doldurmasa,lap yaxwi olar..

..elinize sagliq

(15.04.2013 / 12:44)
Deymez

(15.04.2013 / 12:44)
Deymez
Kamalrt 
(15.04.2013 / 12:43)
Twk
Cemi 5 şerh edilib
Meqaleye qayıt