canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
ButulkaDominoDurakTic Tac Toe
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


📚 Oxu zalı
Məqalələr, hekayələr və maraqlı yazıları oxuyun, şərh yazın və reytinq verin.
48162Məqalə
256Kateqoriya
0Yeni yazı
6789688100Oxunma
📖 {Terbiyevi hekaye}
(WiP~WiRiN~oGLaN)
Müəllif: (WiP~WiRiN~oGLaN)
🕒 17.04.2013 / 23:32
2477Oxunma
18Reytinq
Bu məqaləyə artıq reytinq vermisiniz. Cari reytinq: 18
Ailede gozel terbiye almis Memmed seviyyeli, durust, dindar bir genc idi. En cox sevdiyi insan ata nenesi idi. Ondan xeyli dini melumatlar almisdi. En cox da nenesinden aldigi sukur tovsiyesi onu cox heyecanlandirmisdi. Nenesi ona tez-tez: Ovladim, biz cox zeif insanlariq, ehtiyacimiz da coxdur, Rebbimizin lutfu ise cox genisdir. Bize saysiz nemetler vermisdir. Ona ne qeder sukur etsek de, yene azdir. Ona gore de omrun boyu, son nefesine qeder sukur icinde yasa. Allahin lutfu de, qezebi de xosdur. Ondan ne gelirse-gelsin, her zaman sukur et, - deyirdi. Memmed de bu sozleri qulaginda sirga etmisdi, hemise Rebbine sukur edirdi. Artiq Memmedin evlenmek vaxti catmisdi, valideynlerinin tovsiyesi ile halal sud emmis, ozu kimi dindar bir qizla evlendi. Ona gore de Rebbine cox sukur etdi. İki ruket sukur namazi da qildi. Memmed xanimi ile xosbext bir heyat yasayirdi, bir-birine qarsi cox semimi idiler. Bu xosbextliyi defelerle artira bilecek bir mujde lazim idi, o da cox gecikmedi, Memmed ata olacaqdi. O qeder cox sevindi ki, derhal destemaz aldi, sukur secdesi etdi ve Rebbine bele bir dua etdi: Allahim, hec layiq olmadigim halda mene cox lutf edirsen. Sene kainatdaki zerrelerin sayi qeder hemd-sena olsun. Dunyaya gelecek yavrumuzu terbiyeli, Senin rizandan bir an da olsun, ayrilmayan bir ovlad ele. Doqquz ay sonra Memmedin bir oglu dunyaya geldi. Xanimi ile meslehetleserek adini Abdullah qoydu. Abdullah dogulduqdan sonra bu evde her sey deyismisdi, her sey gozellesmisdi. Valideynler heyatlarini Abdullaha gore qurmusdular. Onunla oturub, onunla dururdular. Uc il sonra artiq Abdullah danisa bilirdi, evde muxtelif decellikler edir, sirin dili ile ata-anasini guldururdu. Atasi namaz qilarken o da gelib yaninda dayanib, onunla beraber namaz qilirdi, axsamlar Memmed evde ucadan kitab oxuyar, Abdalluhla anasi da ona qulaq asardilar. Memmed ve ailesi, belece, xosbext bir heyat surerken bir gece gozlenilmeden Abdullahin temperaturu qalxdi. Anasi ana qaygikesliyi ile bir qeder de
[1] 2 3 >>
Şərhlər 4
Q@R@Q@RT@L
Q@R@Q@RT@L OFF
31.07.2013 / 21:47
inanin ki, bu sayta ancaq bu meqaleleri oxumaq uchun girirem. Tanishliq, qizlar ve saire meni qetiyyen maraqlandirmir.
Q@R@Q@RT@L
Q@R@Q@RT@L OFF
31.07.2013 / 21:46
inanin ki, bu sayta ancaq bu meqaleleri oxumaq uchun girirem. Tanishliq, qizlar ve saire meni qetiyyen maraqlandirmir.
_M_E_L_E_K_
_M_E_L_E_K_ OFF
18.04.2013 / 20:42
Oxuduqca cox tesirlendim,aglamamaq mumkun deyil....elbette veren de O dur,alan da O dur.....bezi insanlarin yaxinlarindan dunyasini deyiwen olanda cox pis aglayirlar,saclarini yolub,uzlerini cirmaqlayirlar,yemek yemirler gunlerce ac qalirlar ...duzdu insanin ici yanir ancaq bele etmek GUNAHdi,ALLAHa xow getmir....
twkler,elinize sagliq
Bütün şərhlərə bax 4
Keçidlər