canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
ButulkaDominoDurakTic Tac Toe
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


📚 Oxu zalı
Məqalələr, hekayələr və maraqlı yazıları oxuyun, şərh yazın və reytinq verin.
48162Məqalə
256Kateqoriya
0Yeni yazı
6789688094Oxunma
📖 CENNETE ILK GIREN QADIN!
UgUr__BoCeyi__
Müəllif: UgUr__BoCeyi__
🕒 20.04.2013 / 07:40
1656Oxunma
68Reytinq
Bu məqaləyə artıq reytinq vermisiniz. Cari reytinq: 68
Peygemberimiz:Filan mehellede bir qadin var cennete ilk girecek qadindir,buyurdular.Hezreti Fatime cox maraqlanmiwdi mendendemi evvel girecek ata?-deye soruwdu. Hezreti Peygemberimiz:Senden de evvel girecek. Isteyirsen get bir taniw ol dedi,hemde ne ucun onu cennete ilk giren qadin buyurduqlarinida oyrenersen.Cox maraqlanan HZ.Fatime bir gun hemin qadinin evini axtara-axtara gelib tapir qapini doyur.Iceriden qoca qadinin sesi ewidildi Kimdir?-deye soruwdu HZ.Fatime ozunu tanidib onunla goruwmek istediyini soyleyende Qadin: Canim sene qurban ey Allah Resulunun qizi men seninle goruwmeyi isteyirdim lakin bayira cixmadigimdan ziyaretine gele bilmirdim.Heyat yoldawimdan icaze almayinca seni iceri buraxa bilmerem canim sene qurban.Sabah insAllah gelersiz mende yoldasimdan icaze alaram goruwerik dedi.HZ.Fatime sagollasib geri dondu.Qadinda axwam eri eve geldiyinde meseleni ona bawa salib icaze aldi.HZ.Fatime Qadinla goruweceyinden emin olub yaninda Hz.Huseynni"de goturub gelir qapini doyur geldiyini bildirir.Qadin HZ.Fatimenin yaninda uwagi gorub deyir: Uzr isteyirem men yalniz sizin ucun icaze almiwdim isteyirsen sen gir iceri o bayirda gozlesin yada men oncunde icaze alaram sabah birlikde gelersiz.HZ.Fatime geri dondu ve sabahi gozledi. Seher birde HZ.Huseynni"de getirib hemenki kimi geri dondu.Qadin 3-unede icaze aldi HZ.Fatimenin yolunu gozlemeye basladi.4-cu gun HZ.Fatime uwaglarla birge qadinin evine gelib iceri daxil olub salamlawdi.Baxib gorduki qapinin arxasinda daniwan qadin gozel bir xanimdir.HZ.Fatime teecuble soruwdu menimle daniwarken sesiniz cox yawli qadin sesiydi indi ise tam eksine.Qadin:Sizinle daniwarken sesim bayira cixirdi yad kiwiler ewitmesin gunaha batmayim deye agzima daw parcasi almiwdim indi ise onu cixartdim.HZ.Fatimenin gozleri dolmuwdu Atasinin niye ilk cennete giren qadin bu oldugunu bawa duwdu.
Qadin HZ.Fatimeye Ey Allah Resulunun Qizi! indi men yoldawima qarwi vezifemi yerine yetirmiw olurammi?Allah meni yoldawima gore hesaba ceker
[1] 2 3 >>
Şərhlər 4
UgUr__BoCeyi__
UgUr__BoCeyi__ OFF
21.04.2013 / 21:07
Tewekkurler... Sadece o qadina baxib hesed apariram kawki mende ele ola bilsem
HAMZA
HAMZA OFF
21.04.2013 / 04:46
cok guzel bunu ilk okudugum zamam cok duygulanmistim
_M_E_L_E_K_
_M_E_L_E_K_ OFF
20.04.2013 / 19:15
TEKRARdi .....ancaq cooox gozeldi...bu qadinin 10% i indikilerde ola.....twk elinize sagliq
Bütün şərhlərə bax 4
Keçidlər