canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


📚 Oxu zalı
Məqalələr, hekayələr və maraqlı yazıları oxuyun, şərh yazın və reytinq verin.
48162Məqalə
256Kateqoriya
0Yeni yazı
6789682578Oxunma
📖 Ölüye Yasin Suresi oxumaq
Muselmanam
Müəllif: Muselmanam
🕒 21.04.2013 / 23:52
7995Oxunma
90Reytinq
Bu məqaləyə artıq reytinq vermisiniz. Cari reytinq: 90
Assalamu Aleykum va Rahmatullahu va Barakatu.
Merhemetli ve Rehimli Allahın adı ile.
Bu mövzunu qısa etmek üçün. Mövzuya qısa şekilde açıqlıq getirmek isteyirem.
Bezi mollalar ve insanlar. Ölüye yasin suresin oxumaq olar deyirler. Hemin insanlara sualım var.
Ya Sin suresinin tercümesine baxdıqda ilk ayelerde bele yazılır.
Molla gelir qebirin qarşısına. Deyir
Men bu yasini oxuyuram flankesin ruhuna.
Merhemetli ve Rehimli Allahın adı ile.
Ya Sin.
And olsun hikmetli Qurana
Sen gönderilmiş elçilerdensen, doğru yoldasan.
Loru dilde desey. Olünün ruhuna deyir
Qurana and olsun sen peyğenbersen, ve doğru yoldasan. Bunu ölüye ve ya diriye demey ne derecede düzgündür? Sonra Quranın diriler üçün, insanların oxuyub doğru yola gelmeleri üçün nazil edildiyini ölüye deyir.
Bu Quran Merhemetli ve Rehimli Allah terefinden nazil edilmişdir ki, Ataları xeberdar edilmemiş, özleride qafil olan bir tayfanı xeberdar edesen.
Quranın diriler üçün nazil edildiyini ölüye deyir. Amma özü başa düşmür.

1-ci ölünün ruhuna Qurana and olsun sen peyğenbersen, doğru yoldasan demey ne derecede düzdür?

2-ci Quran diriler üçün gelibse, ölüye ne adiyatı var? Bunu bilen varsa şerh yazsın.
Şərhlər 70
MALIK-ESTER
MALIK-ESTER OFF
02.05.2013 / 07:20
Axtarin bu alimleri tapin maraqlanin belke nicat tapdiz. 1ci eslen yemenli seudiye oxumuw hedisci vahabilerin en xod gedeni olmuw Weyx isam Imad vahabilikden tovbe ederek haqqi tapib.
2.ci ehli sunnenin boyuk alimi olmuw Weyx Muhammed Ticani.tovbe edib haqqi tapib ve bu alimin nece hidayet oldum adli kitabi var tapib oxuya bilersiz..,.. Muselmanam niki sen ele burdaki foruma ve hicab.b,i,z deki foruma bax gor eqideni nece suqut etdiribler..
MALIK-ESTER
MALIK-ESTER OFF
02.05.2013 / 06:56
Sizin eqideniz eynile kriwnalarin eqidesi ile tam eynidi. olarda Allahi goreceylerini onun ayaqi eli olduqunu qebul edir. sizde..gorursen hec ferqiniz yoxdu. 1vahabi gedib bularin ustune ki olari muselman etsin gorub eqideleri eynidi.buda kriwnaliqi qebul edib.


Allah yenilmez qudret sahibidi.onu gozler gore bilmez.gedin eqidenizden tovbe edin. haqqi tapin.yaziqsiz.
MALIK-ESTER
MALIK-ESTER OFF
02.05.2013 / 06:46
1ci. nechul belaqani inkar etmirem. ordaki xutbelerin senedsizleri var. ona gorede sen onu mene delil getire bilmezsen..
2ci oluye aid 1ci hedis isdediz yazdim.sozunuzden donduz qebul etmediz.hec aliminide tesdiq etmediz.ancaq temani firladib.subutsuzsan diye indi de sunneye yox deyib aye isteyirsiz. men dedim axi siz vahabilerin iwi deyil axira kimi daniwsin 1movzu etrafinda.hele olu haqda sualarima cavab verin sonra daniwariq
Bütün şərhlərə bax 70
Keçidlər