canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
ButulkaDominoDurakTic Tac Toe
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


📚 Oxu zalı
Məqalələr, hekayələr və maraqlı yazıları oxuyun, şərh yazın və reytinq verin.
48162Məqalə
256Kateqoriya
0Yeni yazı
6789653899Oxunma
📖 Nece hidayet oldum 2
USAME_BIN_ZEYD
Müəllif: USAME_BIN_ZEYD
🕒 30.08.2013 / 17:04
2485Oxunma
130Reytinq
Qardaşlar, men Bakiliyam. Bakilida olmaq yaqin bilirsiz ne demekdir. ))) Bakililarda Iranlilar kimi qati şiye olurlar. Menim Ulu babalarım şiye olublar. Bizim ailede hemişe Islama böyük heves olub. Atamda, anamda, bacimda mende hemişe maraqlanmişiq Islamla. Men ozumu taniyandan mene 4-5 wey deyirdiler. Allah var, Muhammed s.a.a.s var, Ali r.a. var, Hasan ve Huseyn var! Omur boyu bu haqda şeyleri eşitmişem. Uşaqliqdanda namaza başlamişam. Şiye eqidesini sevirdim. Fanatizm xoşuma gelmirdi duzu amma mesçidlere gedirdim, orda ehli-sunne namazinda şehadet barmaqini qaldiran muselmanlari dolayanda mende qoşulurdum (subhanAllah!) onlara... Ne ise, sozumu uzatmayim, nece deyerler esl şiye kimi ozumu aparirdim. Mektebi bitirib instuta daxil oldum qiyabi şobeye. Institutun 2-ci kursunda oxuyarken bir işe duzeldim bir offise hansiki mudur ve 3 işcisi ehli-sunne idiler. Selef idiler. Abu-Bakr mesçidie gedirdiler. Vallahi evvela cox pis oldum. Uzun sozun qisasi Bunlarla mubahiseler başlandi. Orda uzaqi 1 il işledim. Ordan cixdim ve banka duzeldim. Bankda 4 terefimdede adamlar otururdu, yani bankimizin ishcileri. Arxada oturanlar 2-de cahil idi. Sol terefimdeki kafir sag terefimdeki ise qati şiye idi. Bankda cahillik artdi. Bunlarla demek-gulmek, yemek-icmek ve s. başlandi. Icmek deyendeki bu yaşa qeder hele spirtli ickinin ne olduqunu bilmirem amma yemeye gedirdim )))))))))) Ne ise institutu qurtaranda esgerlik vaxti çatdi. Men ise helede şiye eqidesinde idim .Getdik voenkamata atamla ve ordanda bir başa bizi apardilar Bilecerideki herbi hisseye. Ele birinci gun orda bir selef qardash rast geldi mene. Orda 1 gece qaldiq. O bir geceni mene onun sozleri tesir etmedi çunki heç çoxda danişmadiq bir az sohbet etdik ve saat 10 oldu yatdiq. Seher-seher böluşdürdüler bizi getdim haciqabula prisaqa filan, ordanda daimi herbi hisseye-Zaqatalaya. Uzun sozun qisasi qardashlar men orda her şeyi anlamaqa başladim. Ilk 9 ayi adi siravi esger kimi, o biri 9 ayi ise h/hisse komandirinin yazari
[1] 2 3 ... 7 >>
Şərhlər 10
USAME_BIN_ZEYD
USAME_BIN_ZEYD OFF
04.09.2013 / 11:41
buda wie exlaqi
Baya
Baya OFF
31.08.2013 / 21:03
Men sene dedim axı exlaqdan çıxma!
~HEYA~
~HEYA~ OFF
31.08.2013 / 17:57
BISMILLEH
ALLAH RAZI OLSUN BAYA.
Heddi awaq davam eden vehabiler.Bir gun bunlarin dediyiniz her bir sozun Kufurun hesabini vereceyisz..
Bütün şərhlərə bax 10
Keçidlər