canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
ButulkaDominoDurakTic Tac Toe
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


📚 Oxu zalı
Məqalələr, hekayələr və maraqlı yazıları oxuyun, şərh yazın və reytinq verin.
48162Məqalə
256Kateqoriya
0Yeni yazı
6789654386Oxunma
📖 PEYĞEMBER S-DAN ELİ E-MA VESIYYET.
Baya
Müəllif: Baya
🕒 01.09.2013 / 19:50
836Oxunma
29Reytinq
Bu məqaləyə artıq reytinq vermisiniz. Cari reytinq: 29
Bismilleh
Velhemdulilleh
Ve sallallahu aleyhi ve alihi vessellem.


Assalamu aleykum.

Vesiyyetden parçalar.

Ya Eli! Kim qezeblenmiş halda qezebini sakitleşdirse ALLAH onu Qiyametde salamatçılıqla meqsedine çatdırar ve imanın dadını ona dadızdırar.


Ya Eli! Ölen zaman vesiyyeti kamil ve yaxşı olmayan şexs şefaete nail olmaz ve bu onun mürüvvetinin az olmasındandır.


Ya Eli! Cihadların en gözeli odur ki, insan seher yuxudan durarken kimseye zülm etmek fikrinde olmaya.


Ya Eli! Kimin dilinden camaat eziyyet çekib qorxarsa o Cehennem ehlidir.



Ya Eli! Insanların en pisi o kesdir ki, camaat onun şerrinin qorxusundan ona hörmet ede.



Ya Eli! Insanların en pisi o kesdir ki, axiretini dünyasına sata. Ondan da pis odur ki, axiretini başqa bir dünyaya sata.



Ya Eli! Üzr isteyen şexsin üzrünü qebul etmeyen şexs menim şefaetime nail olmaz (ister üzr isteyen doğrudan üzr istesin ister yalandan).



Ya Eli! ALLAH, ara düzeltmek isterken yalan danışmağı sevir ve o yerde ki,düz danışmaq pis netice verecek, orada düz danışmağı sevmir.



Ya Eli! Kim şerabı ALLAH-dan başqasına göre terk etde ALLAH onu Cennet suları ile doyuzdurar.

Hezret Eli e-am soruşdu: ALLAH-dan başqasına göre?
Peyğember salavatullah buyurdu: Beli, hetta şerabı öz canına ziyan oduğu üçün de tergitse, yenede ALLAH ona teşekkür eder.


Sonda dua edey, bütün müselman bacı - qardaşlara ALLLAH SUBHAN TAALA rehm etsin. Bizi Özünün razı qaldığı işlerde müveffeq etsin.

Amin.

Vessalamu aleykum ve rahmetullahi ve barekaatuh.
Şərhlər 2
~HEYA~
~HEYA~ OFF
02.09.2013 / 00:01
BISMILLEH
ALLAH RAZI OLSUN.EHSEN
[Ulker]
[Ulker] OFF
01.09.2013 / 22:27
amin ya Rebbil Alemin,cox gozel.
Bütün şərhlərə bax 2
Keçidlər