canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
ButulkaDominoDurakTic Tac Toe
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


📚 Oxu zalı
Məqalələr, hekayələr və maraqlı yazıları oxuyun, şərh yazın və reytinq verin.
48162Məqalə
256Kateqoriya
0Yeni yazı
6789661833Oxunma
📖 NAMAZ QILMAYANLAR KAFİRDİRMİ-2
Baya
Müəllif: Baya
🕒 07.09.2013 / 06:48
1389Oxunma
36Reytinq
Bismilleh
Velhemdulilleh
VeSallallahu aleyhi ve alihi vessellem.

Salam olsun Azeri bacı - qardaşlarımıza.

Biz bu mövzuda keçen meqalede yazmışdıq. İndide isteyiriy bu haqda bir daha yazaq ve siz ezizlerimizi bu meseleden hali edey.

Bir gün Musa peyğember eleyhissalam, süfresin açıb yemey yeyirdi ki, birden bir kafir gelib dedi:
-ey Musa menede yemey verersen?

-Musa e-am: beli buyur.
Dedi.

-Kafir oturdu süfreye ele istedi elin uzatsın;Musa e-am dedi:

-ALLAH-ın adıyla başlamasan yeye bilmezsen.

Kafir qebul etmedi. Musa e-am ne qeder etdise, kafir dedi: men senin ALLAH-ını tanımıram. Musa e-dan inciyib süfreden durdu. Bu zaman ALLAH SUBHAN TAALA-dan vehy geldi:

-Ya Musa men o bendemin ruzisini senin süfrende vermişdim, sense onu küsdürüb yemeyini kesdin.

Musa e-am çox peşman oldu, durub qaçdı kafirin dalıyca.
Kafire yetişib ağlayaraq düşdü ayaqlarına.
Dedi: Meni bağışla men sehv etdim qayıt yemeyini ye.

Musa e-ın ailadığın gören kafir sordu:
- Ya Musa sen niye bele edirsen, seni bu hala salan nedir?

Musa e-am dedi:
-Meni bu hala salıb senin ardınca gönderen, menim ALLAH-ımdır. O, mene vehy edib dedi ki;
-Men o bendemin ruzisin senin süfrende vermişdim, sense onu incidib küsdürdü.

Bunu eşiden kafir, çox pis olur ve deyir: - Senin gör ne Mehriban ALLAH-ın var, men ona iman getirdim.

Ve belelikle kafir iman getirib müselman olur.

Eziz qardaşlar, bacılar her kes Namaz qılmasada yenede bizim ezizlerimizdir. Onlar ne qeder ALLAH-ı, 124 min Peyğemberi, Axireti, Sorğu sualı ve diger vacibatları, İLAHİ hökmleri inkar etmir, ve Namaz qıl deyildiyde; "İNŞAALLAH QILACAM" deyir müselman hökmündedirler.

Gerek ki, biz ehli-din onları sevey.
Ve onlarında Islaama gelmesi üçün sey gösterey.

Sonda ALLAH SUBHAN TAALA-dan dileyey bizi razı qaldığı işlerde müveffeq etsin.

Amin.

Vessalamau aleykum ve rahmetullahi ve barekaatuh.
Şərhlər 12
azeri_qaqa
azeri_qaqa OFF
09.09.2013 / 22:12
IMAM SADIK(E) buyurmusdu:Namaz qilmayanlar axiretde biz Ehli-beytin sefaetine nail olmayacaqlar.
Baya
Baya OFF
09.09.2013 / 07:58
Qığılcım nici biz senle razıyıq, yazdığımız mesajı yaxşı oxu, biz zeyde ele batinene sen yazdığıvı demişiy. Tebliğ etmeden ittiham etme diye.
*QIGIlCiM*
*QIGIlCiM* OFF
08.09.2013 / 20:29
Allah inkar edilse o wexs kafir ve lenetullahdir.yaxud bunlardan hec biri olmasa yalniz Allah qebul olunsa o wexse kafir demek ozu kafirlikdir.hemin wexse yalniz imani kamil olmayan demek dogrudur kafir demek ise ozu pis veziyyete duwur.ona gore de eziz qardawlar gozel daniwirsiz gozel fikirleriniz var ama biri birinizi ittiham ederken diqqetli olun.
Bütün şərhlərə bax 12
Keçidlər