canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
ButulkaDominoDurakTic Tac Toe
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


📚 Oxu zalı
Məqalələr, hekayələr və maraqlı yazıları oxuyun, şərh yazın və reytinq verin.
48162Məqalə
256Kateqoriya
0Yeni yazı
6789678906Oxunma
📖 {Hz musanin yagiw duasi}
(WiP~WiRiN~oGLaN)
Müəllif: (WiP~WiRiN~oGLaN)
🕒 19.09.2013 / 13:33
1012Oxunma
38Reytinq
Hz Musa peyqemberin vaxtinda nece il yagiw yagmirmiw.Birgun 70 min insan Hz Musa peyqemberin yanina gelib deyirlerki: Ey Musa sen Allahin peyqemberisen sen dua ele Allaha yagiw yagdirsin. Yoxsa acindan olerik ekinimiz mehsul vermir qitdiqdi. Hz Musa 70 min insanla gedirler bir sehraya. Peyqember dua eliyirki yagiw yagsin. Gorurki Allah duani qebul elemir yeni yagiw yagmir. 2 defe dua eliyir 3 defe 4 defe dua eliyir gorur ki yox dua qebul olmur yagiw yagmir. Nehayet Hz Musa duada deyirki Ilahi men Senin Peyqemberinem 70 min insan sene gore gelibki yagiw yagdirasan sebeb nediki duami qebul elemirsen. Ele o an Allahin werefli bir Meleyi Cebrail (e.s) nazil olub deyir: Ey Musa Allah deyirki 70 min insanin icinde birnefer varki 40 ildi pis bir gunah var onu eliyir. O kes dursun getsin yagiw yagacaq. Ona gore yagmir. Hz Musa durub camahatin icinde bu sozleri deyir. O bir nefer bilirki o kes ozudu. Istiyir durub getsin sora fikirlewirki getsem camahatin icinde biabir olacam amma getmesemde yagiw yagmiyacaq ekinimiz bar vermiyecek ailem achndan olecek. Bilmir neylesin ureyinde Allaha tovbe eliyiki Ilahi meni bagiwda. (Esas movzuda ele budu burda bir gunahkarin Allah xalis tovbesini bagiwdamaqindan yazilir.) O an yagiw yagir ama o insan durub getmir. Hz Musaya maraqli gelir soruwur Allahdan ki: Ilahi axi o kes getmedi nece olduki yagiw yagdi. O kes kimiydi? Allah cox gozel cavab verir.EY MENIM PEYQEMBERIM: O, o kesiydiki ona gore yagiw yagdirmirdimsa indi ele ona gore de yagiw yagdirdim. (Yeni onun tovbesini qebul etdim).
Şərhlər 2
[Ulker]
[Ulker] OFF
22.09.2013 / 21:23
cox ibretamizdi twk,tovbe qapisi her zaman uzumuze aciqdi ALLAH bizi bagiwlayar yeter ki biz oz sehvlerimizi qebul edek.
*hmmm
*hmmm OFF
19.09.2013 / 19:38
cox gozel yazidi tesekkurler, gor ALLAH teala ne qeder qudretlidirki 40 il gunah edeni 1 defe tovbe etmekle bagislayib sozun esitdi
Bütün şərhlərə bax 2
Keçidlər