canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


📚 Oxu zalı
Məqalələr, hekayələr və maraqlı yazıları oxuyun, şərh yazın və reytinq verin.
48162Məqalə
256Kateqoriya
0Yeni yazı
6789684129Oxunma
📖 {Allaha inanmayan professor ve telebe}
(WiP~WiRiN~oGLaN)
Müəllif: (WiP~WiRiN~oGLaN)
🕒 19.09.2013 / 21:06
1391Oxunma
85Reytinq
Professor dersde telebenin birine sual verir: -Her ne varsa ALLAH yaradib? -Elbette, professor,ne varsa ALLAH yaradib. O zaman professor bele dedi. -Demeli her weyi ALLAH yaradibsa, demeli de ALLAH yaradib.Eger nezere alsaq ki,bizim gorduklerimiz,emellerimiz bi zim kimliyimizi teyin edir,bele cixir ki, ALLAH ozu . Duz deyirem? Ca qalan telebe cavab vermeye cetinlik cekir.Bundan xo professor gulumsedi ve sevindi ki,oz fikirlerini nece de asan subut ede bildi.Bu zaman telebelerden biri elini qaldirib soz istedi. -Professor,size sual vermek olar? -Buyur. Telebe ayaga qalxaraq sual verdi: -Professor,soyuq movcuddur? -Bu ne sualdir? Elbette,movcuddur. Meger sene hec vaxt soyuq olmayib? Professorun bu tip cavabina otaqda olan diger telebeler gulse de,hemin telebe davam etdi. -Sehv edirsiniz,professor.Eslinde soyuq deyilen bir movcud deyil.Fizikanin qanunlarina esasen,bi zim soyuq saydigimiz eslinde istiliyin olmamasi demekdir.0 derece selside istiliyin tam yox olmasi,etraf muhitin reaksiyasinin a du istiliyin olmamasi demekdir ki,b iz buna ad qoyub soyuq deyirik. Telebe davam etdi: -Professor,bes qaranliq movcuddur? -Elbette,movcuddur. -Professor,siz yene sehv edirsiniz.Qaranliq movhumu eslinde i olmamasina deyilir.Siz i olce bilersiniz,onun gurlugunu olce bilersiniz,amma qaranligi yox.Cunki qaranliq artiq ozu-ozluyunde i 0-a beraber olmasi demekdir. Sonda telebe bir daha sual verdi: -Bes quvveler, ozu movcuddur? -Elbette,bir az once bunu subut etdim. Buna cavab olaraq telebe: -Yox.Eslinde ozu-ozluyunde hecdir. ALLAH’sizliq demekdir.Bu qaranliga benzeyir,harada ki i yoxdur deyirik ora qaranliqdir;bu soyuga benzeyir,harada ki istilik yoxdur,deyirik soyuqdur.Elece de ALLAH’siz qelbli insanlara insanlar deyirik.Sevgi olmayan qelblere,bo qelblere deyilir,professor.Bele cixir ki, ozu subut edir ki,ALLAH var. Bu telebenin adi ALBERT EYNSTEYN idi!!!
Şərhlər 2
__GraND_SToRY__
__GraND_SToRY__ OFF
23.09.2013 / 20:19
bilirsiz kim cox savadli olubsa hemde AllahA inanan olubsa onu ateist adlandiriblar. cunki o cur savadli agli olan insan savadsiz agli olmayan bawa duwmurdu. Enwteyn Allah i taniyan biri olub.
*hmmm
*hmmm OFF
19.09.2013 / 23:16
deyiller eynsteyn ateist olub, ama cavablar cox xosuma geldi
Bütün şərhlərə bax 2
Keçidlər