canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
ButulkaDominoDurakTic Tac Toe
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


📚 Oxu zalı
Məqalələr, hekayələr və maraqlı yazıları oxuyun, şərh yazın və reytinq verin.
48162Məqalə
256Kateqoriya
0Yeni yazı
6789678966Oxunma
📖 {Kerbela seferindeki hadise}
(WiP~WiRiN~oGLaN)
Müəllif: (WiP~WiRiN~oGLaN)
🕒 21.09.2013 / 07:22
2547Oxunma
6Reytinq
Bir nefer bawina gelen hadiseni bele neql edir: Bismillah.KERBELA seferine getmisdik. Ayaqlarimda qusur oldugu ucun daim esa ile hereket edirdim, cox vaxt ise basqasinin yardimina ehtiyacim olurdu. Ele hey Imam Zaman agani gormeyi arzu edirdim, gozum her yerde onu axtarirdi amma nesib olmurdu. Imam Huseyn (e) hereminde, Hz. Ebelfezl Abbas hereminde, Beynulheremeynde ne qeder axtardim tapa bilmedim ne de gore bilmirdim....elqerez..istirahet, nahar vaxti idi. Zevvar yoldaslarim heresi bir isle mesgul idi. Onlardan izn alib caya, destemazimi tezelemeye getdim. Cay kenarinda eylesib Kerbala musibetine beynimde canlandirirdim. Birden kimse yanimda oturub elini dizime qoyub buyurdu.: Baxiram yaman derdlisen, agrilarin var? Dedim beli ayaqlarim sozume baxmir...buyurdu SEYYID meselen hell olundu...hele bir qalx ayaga...dedim yox dura bilmirem...buyurdu: hele bir qalx...esaya soykenib qalxmaq istedim. Esani elimden alib caya atdi. Qalxdim, 1-2 addim budredikden sonra ayaqlarimin qusurunun aradan getdiyini hiss etdim...ilahi mocuze...caya getdiyim xeyli vaxt oldugu ucun yoldaslarim arxamca gelmisdiler. Bu Mocuzeni gordukde ne bas verdiyi sordular. Mense ele hey ONU axtarirdim. Geldi..geldi Imam Zaman (e) geldi cismime sefa verdi, amma qelbimi xeste etdi.. Oxudugunuz ucun Allah razi olsun indi ise imam Zaman aga hesretinde olan Ehli Beyt Awiqleri oxuyun: AGA bu hesrete nece dozek?? Gel de Aga gel. Duzdur menim leyaqetim yoxdur Seni gormeye, elinden opmeye...amma gel de Aga gel. Zulm erse dayanib. Ne qeder gunahsiz insanlarin qani tokulub, tokulur, tokulecek. Ne qeder haqqi deyenler eziecek, ne qeder qesbkarlar Beytulmali talayacaq. Ne vaxta qeder Mesumlarin mezarlarina demir resotkalar arxasindan baxacayiq? Gel Imami Zaman gel amandi, qebri Zehrani goster hayandi. ALLAHim Sene and veririk Fatimeye-Zehranin heqqine Aganin zuhurun tebil eyle. Amin ve salamun aleykum ve sehmetullahir ve bereketuh. Menim de Qusur ve noqsanlarimi, eyblerimi savadsizligima bagislayin...
Şərhlər 6
Neftchi_ACAB
Neftchi_ACAB OFF
15.01.2014 / 09:22
ALLAH kömeyin olsun qaqaş. bu mövzuya oxşar bir videoya baxmışdım.
__GraND_SToRY__
__GraND_SToRY__ OFF
27.09.2013 / 14:00
elaaa. mende gore bilseydim Agani. Inwallah
~Mense
~Mense OFF
26.09.2013 / 09:15
Aman goz yawlari deryaya donub.
Gozlerdeki sevinc ciraqtek sonub.
Adin dilimizde wuara donub.
Ne olar tez qayit,don gel Ya Mehdi(ec)
Bütün şərhlərə bax 6
Keçidlər