canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


📚 Oxu zalı
Məqalələr, hekayələr və maraqlı yazıları oxuyun, şərh yazın və reytinq verin.
48162Məqalə
256Kateqoriya
0Yeni yazı
6789742765Oxunma
📖 qadinlari sevmek cinayetdir...........
Biz HuseyN AwiqiyiK
Müəllif: Biz HuseyN AwiqiyiK
🕒 31.10.2015 / 17:14
872Oxunma
41Reytinq
Bu məqaləyə artıq reytinq vermisiniz. Cari reytinq: 41
Qadınları sevmemek cinayetdir, sevmek ise cezadır. Sevdiyin qıza göre ölmek çetin iş deyil: çetin olanı o qıza göre hetta öle bilmemekdir. Kimise görmek sadece 1 saniye teleb edir, kimdense xoşlanmaq 1 saat teleb edir, kimise sevmek 1 gün teleb edir: kimise unutmaq ise 1 ömür teleb edir. Kimese öz sevgivi hesr edirsense sen hele bile bilmezsen o sene cavab vere bilecek ya yox: ancaq sen güvenme ki, sevgivi sene geri qaytaracaq. Sadece gözle ki, senin sevgin onun üreyinde yaranacaq: hetta yaranmasa bele senin üreyindeki o möhteşemlikde sevginin olmasına sevin! Sevgi sanki insanların üreyindeki diş ağrısıdır. Sevginin nifreti de, ezabı da, cezası da sevgini yaşada bilecek qeder güclüdür. Nevazişli davranış sevgini sübut etmeyin en yaxşı yoludur neinki ehtiraslı and içmeler. Sevgi bizim mövcudluğumuzun hem evveli, hem de sonudur. Sevgi yegane varlıqdır ki, hetta müdrik insan bele onun qarşısında baş eyir. Sevgi xestelikdir ki müalicesi yoxdur: özü-özüne keçir. Sevmek xoşbextlikdir: dünyada en böyük xoşbextlik ise sevilmekdir. Sevgide ezabdan qurtulmaq en çetin merheledir: çünki bu geri qayıdan merheledir. Sevgi ve heyat eyni anlayışlardır: Kim sevmirse o yaşamır, sevgisiz heyat ise: canlı ölümdür. Dünyada yegane hissdir ki, bu hissde serhed qoyulmur. ümumiyyetle dünyada olan her şey bizi sehf etmeye vadar edir: en gülmeli sehfleri ise sevgide edirik. Dünyada en acı keder ve en şirin sevinc sevgide yaşanır: biri seni ölüme mehkum edir, digeri ise ölümden qurtarır. Dünyanı yaşadan, yegane kelme: seni sevirem kelmesidir! Yegane hissdir ki, etrafda olan ağrıları, ezabları sene bir ömür bes edecek qeder unutdurur! Sevginin en pis xüsusiyyeti: insanda olan iki müqeddes amilin çökmesine sebeb olur: qüruru ve süretperestliyi. Bütün dünyada sevenleri bu sual düşündürür ne üçün biz sevende: sevdiyimiz üçün lazım olan kelmeleri seçe bilmirik? * neticede peşman oluruq. Sevgi qum saatı kimidir: Bir terefden üreyi doldurur diger terefden ağılı boşaldır.
Şərhlər 4
Biz HuseyN AwiqiyiK
Biz HuseyN AwiqiyiK OFF
08.11.2015 / 18:57
Aciqliyam ya yox onun mence sene hecbir aidiyati yoxdu .
Bilmirdinse bu annan etibaren bilginen .
Sen_nefesim_sen
Sen_nefesim_sen OFF
03.11.2015 / 12:13
En boyuk xowbextlik sevilmek deyil.bu yalandi.baxir kim terefinden sevilmek.
Sen_nefesim_sen
Sen_nefesim_sen OFF
03.11.2015 / 12:08
Ne yaman aciqlisan bu sevgiden ;)
Bütün şərhlərə bax 4
Keçidlər