canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


📚 Oxu zalı
Məqalələr, hekayələr və maraqlı yazıları oxuyun, şərh yazın və reytinq verin.
48162Məqalə
256Kateqoriya
0Yeni yazı
6789504881Oxunma
📖 Bitti
DJ_Telman
Müəllif: DJ_Telman
🕒 01.10.2011 / 10:28
703Oxunma
0Reytinq
Bu məqaləyə artıq reytinq vermisiniz. Cari reytinq: 0
BİTTİ

Biz gerçektende sevmiştik ama bu kadarmış.birgün motosiklet ile geziyorduk hava çok soğuktu ve geçe saat 12.00'di beni eve bırakacaktı ama olmadı... yolda çok hızlı gidiyorduk ondan yavaşlamasını istedim bana dedi seni seviyorum de bende dedim yavaşlaması için ısrar ettim... bana bukezde sımsıkı sarıl dedi sımsıkı sarıldım sanki ayrılacakmışız gibi konuşdu... ban seni çok seviyorum dedi bu kask kafamı sıkıyor sen takarmısın dedi ve bende aldım taktım...sabaha gazetelerde maotosiklet kazası diye yazıyordu...ama işin gerçeği şöyleydi fren tutmuyordu...öleciğini bildiği için bana sarılmamı istedi ve bana zara gelmemesi için kaskı takmamı istedi o şimdi öldü ve beni burda bıraktı ama keşke o kaskı almasaydım veya alıpta takmamsaydım şimdi onun yanında olurdum "zamanınızı aldığım için özür dilerim"...
Şərhlər 0
Şərh yoxdur. İlk şərhi siz yazın.
Bütün şərhlərə bax 0
Keçidlər