canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
ButulkaDominoDurakTic Tac Toe
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


📚 Oxu zalı
Məqalələr, hekayələr və maraqlı yazıları oxuyun, şərh yazın və reytinq verin.
48162Məqalə
256Kateqoriya
0Yeni yazı
6789505508Oxunma
📖 Azrailin bekcisi
DJ_Telman
Müəllif: DJ_Telman
🕒 01.10.2011 / 10:47
849Oxunma
17Reytinq
Bu məqaləyə artıq reytinq vermisiniz. Cari reytinq: 17
simdi bi köse basında YALNIZLIGIMLA ÖLÜME AVUC ACTIM her köseyi dönen sen sanan gözlerimm simdi AZRAİL İN BEKCİSİ ..

kuytu bir kösede olsun ölümümm!!bir tek sen ol yanımda...hayatta acı veren ne varsa bırakıyorm su kimsesizler sokagında...sensiz aksamlar cekilmiyor biliyosun...bir acı kii yüregimi paramparca ediyor ...yoklugun...yoklugun canımı cok acıtıyor...sense yüregimi eze eze gidiyorsun benden... bi köse basında bekliyorum bi cok işi gelip geciyor önümden hepsi mutlu hepsi hayatından umutlu...bi tek ben miyim sabahlayan...bi tek ben miyim yüregini söküp atmaya calısan su kaldırımlarla dost olan....anlamıyorsun degil mi sevemiyorsun sen beni benim seni sevdigim gibi!!3-5 günlük hevesin degill aldıgın nefes olmak istedim su an elini tuttugun bi baskası degil ben olmak istedim...ben gözlerine bakmaya kıyamazken sen simdi o gözlerle sana kıymet vermedigini bile bile bi baskasına bakıyorsunn...güzelim derdin bana hep gitme derdin kalbenimle....ben b urdayım bak gitmedim hiçbiryere...SEVGİLİM SEN NERDESİNN....aradan gecen o kadar zaman a ragmen aklımda hala izlerin duruyor ah be sevgilim keske demek istemiyorum ama GİTMESEYDİNN:(:(hayallerimin bas kahramanıydın...sen benim en yakınımdın...gittin ...gittin ve beni bitirdin...gecen zaman ne seni unutturabildi nede beni bana getirdi...simdi bi köse basında YALNIZLIGIMLA ÖLÜME AVUC ACTIM her köseyi dönen sen sanan gözlerimm simdi AZRAİL İN BEKCİSİ ...biliyormusun??hersey kopkoyu bi hüzün ufacık bir gülümsemem bile acı dolu...neden...niye böyleyimmmm??benim gözlerim aglamayı bilmezdikii simdi kim ne dese ufacık bi sözle gözlerim doluyor...yasamak bile zor geliyor...birseyler içimi KIVRANDIRIYOR farkındayım ama nedenini bilmiyorum canımdan can gidiyor tarifsiz bi acıı anlatamıyorumm....tek söyleyebilecegimm BEN HALA SENİ COK SEVİYORUMM...
Şərhlər 0
Şərh yoxdur. İlk şərhi siz yazın.
Bütün şərhlərə bax 0
Keçidlər