canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
ButulkaDominoDurakTic Tac Toe
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


📚 Oxu zalı
Məqalələr, hekayələr və maraqlı yazıları oxuyun, şərh yazın və reytinq verin.
48162Məqalə
256Kateqoriya
0Yeni yazı
6789508465Oxunma
📖 Yarim kalmiw awkin hikayesi
DJ_Telman
Müəllif: DJ_Telman
🕒 02.10.2011 / 12:26
802Oxunma
23Reytinq
Bu məqaləyə artıq reytinq vermisiniz. Cari reytinq: 23
YARIM KALMIŞ AŞKIN HİKAYESİ

internet aşkıydı bizimki kanalda tanıştıkdık msnmi verdim benimki normal bir arkadaşlık olacaktı çünkü karşıydım internette tanışıpta kim sevgili olabilirki olunuyomuş hemde gerçekten sevebiliyomuşsun bende sevdim oda sevdi aşıktık birbirimize birgün konuşmasak duramazdık çok dürüstt ahlaklı herşeyi bana açık açık söleyen bir insandı bende onun dürüstlüğüne aşıktım ama onunlayken kafamdaki sorular yüzünden ilişkime adepte olamıyordum ben şehirde büyümüşüm onunkisi köy hayatıydı hiçbirzaman yadırgamadım ama ben üniversiteyi yeni bitirmiş iş hayatına atılmam gerekiyordu öylede olması lazımdı bir yandan mantığım bir yandan aşkım iki arada bir derede kaldım evlenecektik öle plan yapıyorduk çünkü insan aşık olunca birşey görmez derler ama ben her defasnda tereddütümü annemle paylaşıyrdum annem bana zamana bırak ne olacak zaman ne gösterecek derdi bende sevdiğim için birde annem öle dediği içim devam ediyordum birgün annem tvde kadın prgramlarında benim olayın aynısı ile karşılaşmış bu şekilde yapılan evliliklerde ilşkiler yürümüyormuş annem bunu benimle paylaştı ben istemiyorum ayrıl dedi çok yıkıldım anne baba rızası nekadar önemli bilirsiniz bişey diyemedim ve açıklamasını yaparak ayrldım onun aileside olumlu değillerdi benim hep yapamıyacağımı alışamıyacağımı söylerlerdi haklılarmıydı bilemem ayrıldık evet tam 3 yıl oldu unutamadım çünkü ben ona tam aşık değilken ayrılmak istemiştim ama bağlanınca birde kendim istediğim için ayrılmayınca aklımdan çıkaramadım haberini alıyorum internet aracılığıyla ne yaptığını biliyorum şimdi nişanlı yakında düğünü var inşallah çok mutlu olur bu anlattıklarım gerçek okunupta ders alınılsın istiyorum umutsuz aşkların peşinden koşmaktansa ışık gördüğünüz insanın peşinden gidin sevmekte sevilmekte emek istiyor
Şərhlər 1
chanel145
chanel145 OFF
02.10.2011 / 17:45
Ehh sevgiye deymez
Bütün şərhlərə bax 1
Keçidlər