canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
ButulkaDominoDurakTic Tac Toe
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


📚 Oxu zalı
Məqalələr, hekayələr və maraqlı yazıları oxuyun, şərh yazın və reytinq verin.
48162Məqalə
256Kateqoriya
0Yeni yazı
6789729198Oxunma
📖 Cox maraqlidi axira kimi oxuyun
DJ_Telman
Müəllif: DJ_Telman
🕒 02.10.2011 / 14:15
1575Oxunma
28Reytinq
Bu məqaləyə artıq reytinq vermisiniz. Cari reytinq: 28
Çox maraqlıdı..Axıracan oxuyun....(beyeneceyinize eminem:)) Allah eşşeyi yaratdı ve ona dedi: -Sen bir eşşeksen. -Seherden axşama qeder yorulmadan işleyeceksen. -Ot yeyeceksen, az ağıllı olacaqsan ve 50 il yaşayacaqsan! ............... Eşşek cavab verdi: -30 ilden çox verme. Ve elede oldu.... Sonra Allah it yaratdı, Ve ona dedi ki, : Sen itsen! -İnsanların mallarını qoruyacaqsan.... -Onların en yaxın dostu olacaqsan. -İnsanlardan geriye qalan artıqları yeyeceksen ve 25 il yaşayacaqsan! İt cavab verdi: -Bele yaşamaq çoxdu mene 10 il ver besdi. Ve elede oldu..... Daha sonra Allah meymunu yaratdı, Ve ona dedi ki: -Sen bir meymunsan, ağacdan ağaca tullanacaqsan,ve bir deli kimi gezeceksen. -İnsanları eylendireceksen ve 20 il yaşayacaqsan! Meymun cavab verdi: -20 il çoxdu mene 10 ilden artıx verme. Ve elede oldu..... Ve sonda Allah insanı yaratdı.... Ve ona dedi ki: -Sen insansan, dünyada düşüne bilen tek canlı olacaqsan. -Diger canlılara ağlını işlederek hökm edeceksen. -Dünyanı idare edecek ve 20 il yaşayacaqsan! İnsan cavab verdi: -Allahım insan olmaq üçün 20 il bes elemez. -Xahiş edirem eşşekten qalan 20 ili -İtden qalan 15 ili -Meymundan qalan 10 ili mene ver. Allah bunu qebul eledi. Ve 20 il insan olaraq yaşadı. Sonra evlendi Ve 20 il eşşek kimi seherden axşama qeder yorulmadan işledi. Ve sonra uşaqları oldu,ve 15 il it kimi yaşadı,evi qorudu ve aileden qalanı yedi. Daha sonra 10 il ise meymun olaraq yaşadı,Deli kimi reftar eledi ve nevelerini eylendirdi. Ve bu güne qeder bele geldi :)
Şərhlər 7
Sehra_aslani
Sehra_aslani OFF
10.01.2013 / 04:44
Maragsizdi. It,ewwek,meymun bunlarin yeri yoxdu
azermalik
azermalik OFF
15.01.2012 / 11:42
insan ALLAHIN yaratdiqi sevdiyi bendesidi.Ademe melekler bele secde eliyib.biz hamimiz Ademin ovladlariyiq.insani heyvana benzetmek duzgun deyil.
Xxuliganka
Xxuliganka OFF
24.10.2011 / 02:05
yazilnlarla razi deyilem
Bütün şərhlərə bax 7
Keçidlər