canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
ButulkaDominoDurakTic Tac Toe
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


📚 Oxu zalı
Məqalələr, hekayələr və maraqlı yazıları oxuyun, şərh yazın və reytinq verin.
48162Məqalə
256Kateqoriya
0Yeni yazı
6789508510Oxunma
📖 Adini buraya yazmaya bele cesaretim yox
DJ_Telman
Müəllif: DJ_Telman
🕒 03.10.2011 / 13:10
1247Oxunma
-12Reytinq
adını buraya bıle yazmaya cesaretım yok

Seninle Olmak

Seninle olmanin en güzel yani ne biliyor musun? Elin elime degmeden, avuçlarimi terleten sicakligini taa içimde hissetmek.

Seninle olmanin en kötü yani ne biliyor musun? "Seni seviyorum" sözcügü dilimin ucunu isirirken, her bulusmamizda bos yere saatlerce havadan sudan söz etmek.

Seninle olmanin en heyecanli yani ne biliyor musun? Ayni seyleri seninle ayni anda düsünmek, birlikte aglamak, gülmek..Ve yanimdayken seni çilginca özlemek.

Seninle olmanin en aci yani ne biliyor musun? Kalabalik ortamlarda seni diger dostlarinla paylasmak... Telefonda konustugun, yolda hatirini sordugun insanlari, çocukça kiskanmak. Yasadigin eski asklari dinlemek.

Seninle birlikte olmanin en mutlu yani ne biliyor musun? Tanidik birileriyle karsilasma tedirginligi ile yollarda yürümek yanmana... Elimdeki semsiyeye inat, yagmurda islanmak birlikte. Elimde kirçiçegi seni beklemek... Ayni mekanlarda ayni yiyecekleri yemek. Koza'da çay-simit... Moda'da menemen ve bira çerez... Belki de visne votka.

Seninle olmanin en romantik yani ne biliyor musun? Sensiz gecelerde sana söyleyemediklerimi yildizlara, aya anlatmak...Okudugum kitabin sayfalarinda, dinledigim sarkilarin, türkülerin, siirlerin her misrasinda seni bulmak.

Seninle olmanin en zor yani ne biliyor musun? Seni kaybetme korkusuyla, hayatta ilk kez tattigim o tarifsiz duygularimi, umut denizinin ortasinda küreksiz bir sandala hapsetmek... Sevgili yerine yillarca dost kalmayi basarmak. Yalinayak yürümek biçagin en keskin yerinde. Kanadikça tuz yerine gözyaslarimi basmak yüregime.

Seninle olmanin tek yan etkisi ne biliyor musun? Nereden bileceksin? Sen benimle hiç olmadin ki! Olsaydin avuçlarim terlemezdi... Isirmazdim dilimin ucunu... Özlemezdim seni yanimdayken... Kiskanmazdim. Korkmazdim yollarda yürümekten... Islanmazdim yagmurlarda... Yildizlara, aya dert yanmaz, böyle her sarkida sarhos olmazdim.

Korkmazdim seni kaybetmekten, ayaklarim kan revan,
[1] 2 3 >>
Şərhlər 1
iffeT_
iffeT_ OFF
03.10.2011 / 13:24
hmmm araz
Bütün şərhlərə bax 1
Keçidlər