canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


📚 Oxu zalı
Məqalələr, hekayələr və maraqlı yazıları oxuyun, şərh yazın və reytinq verin.
48162Məqalə
256Kateqoriya
0Yeni yazı
6789509533Oxunma
📖 Olumune sevmek
DJ_Telman
Müəllif: DJ_Telman
🕒 03.10.2011 / 15:47
1563Oxunma
17Reytinq
Bu məqaləyə artıq reytinq vermisiniz. Cari reytinq: 17
ÖLÜMÜNE SEVMEK

İİSYANKARIN AŞKI

Bir genç vardı.Hayatından çok mutluydu.Ailesiyle,arkadaşlarıyla,dostlarıyla birlikte çok mutluydu.Hayatı gayet ii gidiyordu içinde ne bir acı nede hasret vardı.2009un son günlriydi arkadaşlarıyla birlikte yılbaşını kutlayacak eğlenecekti.O günü çok güzel geçirmişlerdi ne dert var dı ne de tasa.Ocak 1 hyat aynı 2 aynı 3 aynı ama 4.gün berbattı.Berbat demekte yanlış aslında.Akşam saatlerinde internette facebok denilen sitede takılıyordu.Karşısına bir güzel çıktı öyle güzel ki yüzüne bakmaya kıyamadı.Tanıdık biriydi kim olduğunu merak ettiniz dceğilmi o merak ettiğiniz güzel onun ilk aşkıydı.Çocukluk aşkı.Resimlerine baktı hasret gidermeye çalıştı.Hem resimlerine bakıyor hem ağlıyordu.Artık karar verdi kıza her şeyi anlatacaktı.Arkadaşlık isteği gönderdi.İlkinde kabul etmedi ve dünya onun başına yıkılmıştı.Ama yılmayacaktı.Tekrardan bir istek daha gönderdi.Bu sefer olmuştu kabul etmişti dünyalar onun olmuşcasına çok mutluydu.Günlerin birinde sevdiği kız açıktı.Yeter artık dedi kendi kendine her şeyi anlatacam aşkımı itiraf edecem diyiyordu.Sevdiği ile arasında geçen konuşmaları merak ediyormusunuz..İşte ikisinin arasında geçen konuşmalar:

İSYANKAR:Slm naber
SEVDİĞİ:İyi sağol sen nasılsın
İSYANKAR:Teşekkür ederim bende iyim.
İSYANKAR:Seninle çok önemli bi konu hakkında görüşmek istiyorum eğer müsaitsen.
SEVDİĞİ:Tabi neden olmasın ama msneden konuşalım.
İSYANKAR:Sana bunları söylemek için çok düşündüm ama artık kararlıyım söyleyecem bu avıyı çekmek istemiyorum.Senden çok ama çok hoşlanıyorum.Hşlanmak kelimesi az gelir seni çok seviyorum.Benimle çıkarmısın.
SEVDİĞİ:Üzgünüm ama kabul edemem.

İşte isyankar için hayat durmuştu,şoktaydı,dünyası yıkılmıştı.Onu çok seviyordu.Ama o bunu anlamadı.

ŞSYANKAR:Neden
SEVDİĞİ:Nedenini boş ver
İSYANKAR:Eğer bir sevdiğin varsa sana gerçekten değer veren seni gerçekten seven biri varsa,onla mutlu olacaksan sana ömür boyu mutluluklar dilerim.
SEVDİĞİ:Yok öle bişey neye dayanarak
[1] 2 3 ... 5 >>
Şərhlər 0
Şərh yoxdur. İlk şərhi siz yazın.
Bütün şərhlərə bax 0
Keçidlər