canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
ButulkaDominoDurakTic Tac Toe
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


📚 Oxu zalı
Məqalələr, hekayələr və maraqlı yazıları oxuyun, şərh yazın və reytinq verin.
48162Məqalə
256Kateqoriya
0Yeni yazı
6789510757Oxunma
📖 Msn awki
DJ_Telman
Müəllif: DJ_Telman
🕒 04.10.2011 / 13:58
645Oxunma
-7Reytinq
Bu məqaləyə artıq reytinq vermisiniz. Cari reytinq: -7
MSN AŞKI

Bizim aşkımız msnde başladı ve böylede devam etti buluştuk birbirimizi çok seviyorduk ölesiye her buluştuğumuzda çok mutluyduk aramızda bazı problemler olsada yine çoq seviyorduk birbirimizi bizi asla kimse ayıramaz diyoduq ve çok mutluyduk bana prensesim die seslenmesi varya işte o an herşeyi unutuyordum çoq mutluyduk yine böyle buluştuk elimden tutarak seni hiç unutmayacam dedi bende seni AŞKIM dedim ve o anda benden ayrılacakmış gibi konuştu ağlıyordu ne oluyo aşkım dedim hiçç dedi sadece sen benim herşeyimsin seni çok seviyorum esmer meleğim benim dedi çoq mutluydum bende seni çok seviyorum dedim ama birazda endişeliydim sonra eve geldim hemen msnmi açtım nbr aşkım felan die konuştuk o arada aşkım seni çok seviyorum sen benim için birtanesin dedi bende ne oldu aşkım dedim oda aşkım ayrılmak zorundayız beni tehdit ediolar seni çoq seviyorum dedi ve msnyi kapattı bende demek senin aşkın buymuş dedim sadece.
ARKADAŞLAR BEN ONUN İÇİN ÖLMEYİ GÖZE ALIRKEN ONU TEHDİT ETTİLER DİE BENDEN AYRILDI ARTIK ONDAN NEFRET EDİYORUM VE SİZE TAVSİYEM ASLA VE ASLA KİMSEYİ ÖLESİYE SEVMEYİN BENDEN SİZE TAVSİYE!!!
Şərhlər 0
Şərh yoxdur. İlk şərhi siz yazın.
Bütün şərhlərə bax 0
Keçidlər