canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


📚 Oxu zalı
Məqalələr, hekayələr və maraqlı yazıları oxuyun, şərh yazın və reytinq verin.
48162Məqalə
256Kateqoriya
0Yeni yazı
6789512367Oxunma
📖 Sen uzulme yerine ben aglarim
DJ_Telman
Müəllif: DJ_Telman
🕒 05.10.2011 / 11:35
1154Oxunma
7Reytinq
Sen üzülme yerine ben ağlıyorum,,

Daha once size sanal ask ( seviyorum seni askisi) hikayesini yazmistim, onun devamini yazicam simdi..

Aradan tam 4 sene gecti, ve biz askimla hala cok ama cok mutluyuz..Evlenme planlari yapiyorduk. Erdalla 14-10-2005 cikmaya basladik.. Ama onu bi 2007 de gordum ve bide 2009.. Cunki ben hollandada yasiyorum, askim ise turkiyede.. Cok sik gorusmemiz imkansiz, ama elimizden geleni yapiyorduk..

Msnde tanistik biz, ama paylasstiklarimiz okadar guzeldiki.. Birbirimizi cok ama cok seviyorduk. En son mayis 2009 da yanina gitmistim.. Hollandaya doneli henuz 2 ay olmustu.. 28-07 telefonum caldi.. arayan askimin annesi, agliyordu telefonda.. O konusmadan sadece sunu hatirliyorum,, Kizim oglum boguldu denizde, komada su an,, gell nolursunn Oglum oluyor :'(

Bunu duyar duymaz ben deli gibi oldum, dunyam yikildi biranda.. Bitanem komada yatiyordu, ve olme ihtimali vardi.. Denizde beyni oksijensiz kalmisti.. beyin hucreleri olmustu..

2 gun sonraya bilet aldim, ve gittim askimin yanina.. Hastaneye geldigim zaman cok ama cok mutluydum cunki komadan cikmisti, yasiyordu.. Ama bilmedigim birsey vardi.. Iceri girdim, Askim beni tanimiyordu, herseyi unutmustu.. Birkez daha dunyam yikildi.. nasil olurdu, hayatim beni hatirlamiyordu.. Herseyi unutmustu, sanki beyninden silinmisti hersey, ne beni, ne sarkimizi, nede yasadigimiz buyuk askimizi hatirliyordu..

Yaninda 5 gun kalip tekrar dondum hollandaya..
Su an elimden gelen tek sey beklemek, dua edip, sabretmek... Allahima sukurler olsunki su an biraz da olsun hatirliyor beni.. Ama eski askimdan eser yokk.. msnde tanistik bir yabanci gibiydik en baslarda.. Ve simdi gene ayni olduk, yasadigimiz seyleri bilmiyor.. Butun hatiralarla beni bas basa birakti.. Ne yapicam inaninki bilmiyorum, su an bekliyorum elim kolum bagili.. tek istegim var oda eski sagligina kavusup, kaldigimiz yerden devam etmek.. Ama Askim eskisi gibi olurmu, oda hayatimdaki en buyuk soru isareti...

Ben bu olanlardan
[1] 2 3 >>
Şərhlər 0
Şərh yoxdur. İlk şərhi siz yazın.
Bütün şərhlərə bax 0
Keçidlər