📚 Oxu zalı
Məqalələr, hekayələr və maraqlı yazıları oxuyun, şərh yazın və reytinq verin.
48162Məqalə
256Kateqoriya
0Yeni yazı
6789511713Oxunma
📖 Seviyorum

Müəllif: DJ_Telman
🕒 05.10.2011 / 11:37
Bu məqaləyə artıq reytinq vermisiniz. Cari reytinq: -81
Seni seviyorum !..
ben ilkokldan beri ona aşıktım ama o beni sadece dostu olarak görüyrdu. en yakın arkadaşımda onu seviyordu ve ben hiç bişe yapamıyodum. haykırmak bağarmak yeter diye çığlık atasım geliyodu hep. bakmaya bile kıyamıyodum o kadar güzel yüzü vardı ki. =( ilkokul 5te öğrendim 2. ve 3. sınıfta beı seviyormus o da. 6. sınıf geldi, ben başkasına aşık olmuştum. nedenını bilmiyodum. ama ne olduysa yine ona aşık oldum. onu bırakamıyodum. kara sevdaya dönüşmüştü. bir bakışı bile içimi ısıtmaya öyle yetiyodu ki. =) ona aşık olan sözde "arkadaşım" 2-3 senedir onu svmiyodu. bende dedim ben onu seviyorum diye. senelerdir nunu söylemek istiyodum ve yaptım çok şükür. =) arkadaşım ona gidip sormuş ......'yi seviyomusun diye o da hiçbişe dememiş. arkadaşım bu sefer ona çıkma teklifi et demiş o da şimdi zamnı değil sonra demiş. arkadaşım bana bunları anlatırken kalbim yerinden çıkacakmış gibi oldu. oda beni seviyomuş. nasıl olduğunu bilirsiniz, mutluluktan uçuyordum neredeyse. tatilde onu çok özlemiştim, onun için ağladığım gözyasının haddi hesabı yok. onun muhtesem yüzünü beynime kazıdım ve asla unutmuycam bunu biliyorum! şimdi ise 7. sınıfta neler olacak bilmiyorum ama 3 şyden eminim:
1 "o" kesinlikle beni seviyordu
2 ona koşulsuz ve geri dönülemez bi şekilde aşık olmuştum.
3 "o" asla bana çıkma teklifi etmeyecek ve ben onu sonsuza kadar sevecektim.
F & B ( Seni seviyorum bitanem..)
Şərhlər 0
Şərh yoxdur. İlk şərhi siz yazın.
Bütün şərhlərə bax 0Keçidlər