canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


📚 Oxu zalı
Məqalələr, hekayələr və maraqlı yazıları oxuyun, şərh yazın və reytinq verin.
48162Məqalə
256Kateqoriya
0Yeni yazı
6789512316Oxunma
📖 Olamadim sensiz
DJ_Telman
Müəllif: DJ_Telman
🕒 05.10.2011 / 11:44
929Oxunma
55Reytinq
Bu məqaləyə artıq reytinq vermisiniz. Cari reytinq: 55
olamadım sensiz.. s€rs€rim

.. herkes serseri diyordu sana,bense SERSERİM! her yaptığın hareket göze batıyordu,her gün kavga haberlerin geliyordu,bense her gece sana şiirler yazıyordum.. duygusuzsun sen şiirden ne anlarsın derdim fotoğrafına bakıp bakıp.. anlıyormuşsun bebeğim sen de ağlarmışsın meğer.. seni çook güçlü sanıyordum.. aşkın karşısında sen de yenik düştün! 3 yıldan sonra sevebildin beni.. kopuk hayatından,tüm serseri arkadaşlarından benim uğruma vazgeçtin.. her defasında bir sürprizle karşıma geçtin! 11 temmuz geldiii.. bana ilk aşkım dediğin gün..sevgilin olduğum gün!!! ben seni o ilk günkü heyecanla arıyorum.. keşke hasretim dediğin o günlere dönebilsek..ben senin herşeyini çok özledim.. çocuklar gibi dudağını bükerdin ya işte en çok onu özledim..ardından o içimi ısıtan gülüşünü.. ben seni çok sevdim herşeyim.olamadım sensiz.. yine sözümü tutamadım.zaten unutacam dediğimde içten söylememiştim.. nasıl unutabilirdim ki,nasıl kıyardım aşkımıza..senin kadar zalim olamadım.. yine sensiz olamadım.. hani hep derdin ya iyi varsın diye.. yokUm artık sevdiğim,,pişmanlıklarla dolu bir hayat senin olsun!! iyi ki diyeceğin bir kişi de olsun yanında her iyi ki varsın dediğinde eski sevdiğini,beni hatırla.. ben de hayatında İYİ Kİ VARDIM diyorum.. hayallerimiz olmayacak artık.. kendi zevkimize göre yaptığımız bir evimiz olmayacak.. ikimizin oğlu olmayacak.. sen başkasından olan oğlunu seveceksin.. bense başkasından olan kızımı belkide.. gözlerin hiçbir zaman eski günleri aramasın bilirsin üzülmene dayanamam.. ölene kadar içimde hiç bitmeyen sevginle yaşayacm.. kimin olursam olayım kalbimin tek sahibi sendin hep öyle kalacaksın..senden başka kime naz yapabilirim ki ben.. kime dudak bükebilirim:( ya da suratımı astığımda kim senin gibi sevebilir beni.. olmaz aşkım,olmaz bitanem ben hayatımı sana adamışım sen olmadan olmayacakkk benliğim olmayack bunu da bil.. seni canımdan çok seviyorum..
Şərhlər 1
kifayetdi
kifayetdi OFF
05.10.2011 / 13:36
super cox sagol.
Bütün şərhlərə bax 1
Keçidlər