canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
ButulkaDominoDurakTic Tac Toe
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


📚 Oxu zalı
Məqalələr, hekayələr və maraqlı yazıları oxuyun, şərh yazın və reytinq verin.
48162Məqalə
256Kateqoriya
0Yeni yazı
6789517750Oxunma
📖 Vazgecilmezim
DJ_Telman
Müəllif: DJ_Telman
🕒 09.10.2011 / 13:10
792Oxunma
-17Reytinq
VAZGEÇİLMEZİM\'E

VAZGEÇİLMEZİME
Hiç bitmesini istemiyorum ama daha fazla seni üzmeye hakkım yok !!Bütün yaşadıklarımız aklımdan hiç çıkmayacak ve güzel bir anı olarak hatırlayacağım BİTANEM!!Seni daha fazla üzmemek içinde istemediğim halde bu ilişkiyi bitirmek istiyorum :(Her şey gönlünce olur inş. Dilerim ALLAH'TAN seni anlayan birini bulursun !!!!Ama SENİ HERŞEYDEN ÇOK SEVDİM!!Bunu ispatlayamadım ama sevdim!!Senin sevgine layık olamadım!!!Kimsenin yaşatamadığı duyguları yaşattın!!Sonsuz teşekkür ederim AŞKIM!!!Senin güvenini sevgini kaybettim!!Bu hergün acı veriyor bana ama hata yaptım hemde çok büyük bi hata!!Herşey bitsede sen hep yüreğimde kalbimde olucaksın!!Senin yerini kimseler alamıcak bunu bilmeni isterim!!Ayrılık msjımda bile AŞKIM diyerek bitiriyorum.Ömrümün sonuna kadarda AŞKIM olarak kalıcaksın!!!Ne zaman bana ihtiyaç duydun ara çekinme!!Sevincini üzüntünü paylaşmak isterim!!!Kimseye 2.bi şansı vermem ama sen bu şansı fazlasıyla hakediyosun!!SENİ SEVİYORUM!!!Zaten bensiz yaşayabilirmişsin!!Kendini buna alıştırmışsın!!!Neyse mutlu olman dileğiyle BİTANEM !!!Kimsenin seni üzmesine izin verme dayanamam buna,geceleri çıplak yatma üşütür hasta olursun gene dayanamam,ewede fazla geç kalma olurmu :(Herkeze slm söle ailene onlarıda çok sevdim tanımadan !!!!ALLAH'A EMANET OL!!!KENDİNE İYİ BAK!!!! HAKKINI HELAL ETT!!!!!!!HOŞÇAKAL SEVGİLİM!!!!!!......:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:((:
Şərhlər 0
Şərh yoxdur. İlk şərhi siz yazın.
Bütün şərhlərə bax 0
Keçidlər