canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
ButulkaDominoDurakTic Tac Toe
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


📚 Oxu zalı
Məqalələr, hekayələr və maraqlı yazıları oxuyun, şərh yazın və reytinq verin.
48162Məqalə
256Kateqoriya
0Yeni yazı
6789533078Oxunma
📖 Esmerim beni affet
DJ_Telman
Müəllif: DJ_Telman
🕒 09.10.2011 / 13:42
1248Oxunma
5Reytinq
esmerim beni affet...

2004 yılıydı.ben lise 2 ye gidiyordum voleybol takımındaydım maca gidiyorduk yanımızda seyirci olarak okulun futbol takımıda vardı bizim arkamızda oturuyolardı..aralarında konusurlarken bir kızın adını soruyolardıı bende arkamı döndüm kızın ismini söyledim işte o dönüş ilk aşkımın ilk sevgimin dönüşüydü..o bakış o an benim için bi başlangıçtıı..kızın ismini soran cocukla olan bakışmam herseyin başıydı..aradan zaman geciyorduu cocugu okulda araştırıyordum son senesi oldğu için okula haftada 2 gün geliyodu staj görüyodu bizim maclar bitmişti onların macları başlamaıştı sırf onun için derslerden kacıp macları izlemeye gidiyordum arada bir cocuga laf atıyordum ama hiç pas vermiyoduu..takım kaptanıydı cok güzel oynuyodu bi gün maca gelmedi hasta olmuş cok üzülmüştüm..derken 19 mayıs calışmalarımız basladıı onun okulda son senesiydi zaman gectikce ondan ayrılma korkusu başmıştı benii artık koşmaktan yorulmuştum umutlarım tukenmişti..derken bi gün ona cikolata aldım sonra oda bana aldı o çikolata paketini hala saklıyorum..arkadaşlarım durumun farkındaydı 19 mayıs günü ödül almak için piste cıktı bende madalya tepsisini tutuyodum o an onla yanyanadıydım ama konusamıyodum o konustu sustum o gün resim çekildik bana gel sende cekilelim dedi sonra baktık olmuyo benim adıma arkadaşım konustu meger oda bana asıkmış hemde en basından berii 2 gün gectik nihayet bir araya geldik konustuk okul bitti ben memlekete gittim beni aramaya devam etti tam 3 ay grsemedik ama hep aradı annem duydu telimi elimden aldı 1 ay konusamadım onu bi gün aradım benim aramamı hala bekliyodu cok seviyordum onu istersen ayrılalım dedim hayır dedi okullar acıldı ben liseye basladım o artık okullu degildi futbolcuyduu 4 aydır grsememiştik ama ilk gün gelmedi cok agladım 2.gün geldi beni aldı gezdirdii derken zaman su gibi akıp gidiyorduu her ağladıgımda yanımda olan insan her düştüğümde elimi tutan insan bana karsı soguk davranıyo bazen aramıyodu bile cok aglıyodum aramıyodu ben
[1] 2 3 >>
Şərhlər 0
Şərh yoxdur. İlk şərhi siz yazın.
Bütün şərhlərə bax 0
Keçidlər