canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


📚 Oxu zalı
Məqalələr, hekayələr və maraqlı yazıları oxuyun, şərh yazın və reytinq verin.
48162Məqalə
256Kateqoriya
0Yeni yazı
6789518850Oxunma
📖 Hesabim var
___Enrique___
Müəllif: ___Enrique___
🕒 09.10.2011 / 16:13
1581Oxunma
-32Reytinq
Bu məqaləyə artıq reytinq vermisiniz. Cari reytinq: -32
Bu sozler ilk baxishdan insana
adi gorsene biler,qisa desek
bunu yashayan biler! Bu sozleri
oglan sevdiyi qiza demishdi,o
qiza ki onun heyatina chox
qiymet verirdi.Qiz ise oglanin
sevgisini basha dushmedi.
Oglanin sevgisini elinde oyuncag
edib elvida deyerek onunla
sagollashdi.Sagollashib gedende
bele oglan onun geriye donub
ondan uzr istemeyini
gozleyirdi,uzur istemese bele
hech olmasa geri donmesini
onunla birge olmasini
isteyirdi.Chunki hele de onu
sevirdi amma ki qiz arxaya
baxmadan getdi bu qizin axirinci
gedishi oldu....Demek olar ki qiz
oglanin sevgisini oyuncaq
etmishdi ureyi isteyende onunla
oynayir, xoshu gelmeyende ise
kohnelmish bir kukla kimi evin
bir kuncune atirdi...Bu defe ise
birdefelik atib getdi!Oglan ise bu
ayriligla barisha bilmedi bir
neche vaxt onun yolunu
gozledi.O qeder temiz qelble
sevirdi ki onu unudub qelbinden
atmagina bele qiymirdi.Nehayet
o qizin bashqa birisini sevdiyini,
hetda gorushduyunu eshidende
chox kederlenir amma oglan
deyilen sozlerin duz oldugunu
hiss etse bele inanmaq istemir
ve bunu gozleri ile gormese
inanmayacagini deyir.Bele de
olur o dersden chixan qizi
bashqa birisi ile birlikde gorur ve
indi onun ellerini bashqasi
tutduguna emin olur.Oglan
yaxinlashib qiza hech ne demir
chunki qururu buna yol
vermir.Qarshisindaki qiz onun
sevdiyi xeyalarindaki melek
deyildi artiq.Cildden cilde
dushmush bir sheytan idi.Ozu
ozunde Sen menim sevgime
layiq deyilsen deyib ordan
uzaqlashir.Bir neche vaxtdan
sonra nehayet oglan ozunu
toplayir ve qizi unutmaga
chalishir.O ne vaxtsa sevdiyi qizi
unudur amma ki bu sevgi onun
ureyinde derin izlerle yaralar
buraxmishdi.O bilirdi ki qiz ne
vaxtsa ona qayidacaq amma
artiq gec olacaq.Oglan artiq
kechmishde kechirdiyi ugursuz
sevgisini unutmushdu! Amma ki
onu hele qarshida neler
gozleyeceyinden xeberi bele yox
idi.Axsham vaxti idi saat 21:00
dan kechmishdi.Telefon zeng
chalir ve oglan desteyi
goturende eshitdiyi ses onu
sarsidir.Bu
[1] 2 3 >>
Şərhlər 9
Telerantam
Telerantam OFF
27.11.2011 / 05:45
Geweng idi ama deyilen qedeR UNUTMAQ ASAND DEYIL BUNA INAN
Elinaza
Elinaza OFF
10.10.2011 / 12:40
Yazildigi qeder asand deyil
_MY_TEAR_
_MY_TEAR_ OFF
10.10.2011 / 02:55
Cox maraqli movzu idi halaldi sene!
Bütün şərhlərə bax 9
Keçidlər