canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


📚 Oxu zalı
Məqalələr, hekayələr və maraqlı yazıları oxuyun, şərh yazın və reytinq verin.
48162Məqalə
256Kateqoriya
0Yeni yazı
6789521051Oxunma
📖 Bitaneme
DJ_Telman
Müəllif: DJ_Telman
🕒 11.10.2011 / 12:34
871Oxunma
6Reytinq
ßitaneme...

Sevginin en güzeLİni,mutLuLuğun en ßüyüğünü,tutkunun en kuwetLisini ve ßağLıLığın en asiLini tattım snde.ßütün ßunLarın "en" ini tattırdın ya ayrıLığın da en acısını tattırdın bana.Gerçi ayrıLıkLarın hiçßiri koLay değiLdir.ßen ne ayrıLıkLAr gördüm.Oysaki hiçßirinde ßu kdr kararmadı dünyam..Hiçßirinde ßu kdr acıya katLAnmk zorunda kaLmadım.
Yoksun ßu ßir gerçek...İçim yanıyor we kaLßim ne yapacagını ßiLmiyorrr..Oysa ne kdr mutLuydum..NeLErdn wazgeçMiştim senin için..Ne fedakarLıkLr yapmıstım..Aşkı gerçek kıLAnda ßu deiLmi zaten? ßenim iLkin oLduguna we hayatımdakı yerinin ne kadar öenmLi oLduguna ianadıramadım seni..Sana hakkettikLErinden fazLasını wermiştim..ßenim hakkettiğimse ßuymus meğer...Seni sewmekten wazgeçmedim..Hatta senszken ßiLe yasattım seni içimddee..çünkü seni kaLßimden cıkaracagım an öleceğime ıanadım.
ßenim sewgim gün gectikce cogalırken senın sewgin çürümeye ßasLAdı..ßen o çürüyen sewgiyi durduramadıgıma yanıyorum...Sensz ßoşLukta gißiyim..YapayanLızım..Çünkü zamnsız çektin ellerini ellerimden..Ne düşünsem ßiri sndinn,,ne konussam ßiri sen...MutLu oLamaya calısmaktan,,güLmek istemediğim yaßancı teßessümLErden yoruLduım artıq.Herşeyimi sana ßağLadığım için çok güçsüz hissediyorum kendimi...ßen ßütün ßunLarı sen daha gitmeden önce yasamaya ßasladımm..ßenden uzaklasmaya calıstıgı zannetmedım mı sanıyorsun ?? ßu yüreğimi acıtmadımı zannediyorsun ??? Ağırmadı mı sanıyorsun kaLßim,,düşmedimi sanıyorsun gözümden damla damla yaşLAr..

Şimdi sen yoksun..hayatımdan çıktınn...Ama ßunu ßiLİyorum kii GERİ DÖNECEKSIN!!!!!
Şərhlər 0
Şərh yoxdur. İlk şərhi siz yazın.
Bütün şərhlərə bax 0
Keçidlər