📚 Oxu zalı
Məqalələr, hekayələr və maraqlı yazıları oxuyun, şərh yazın və reytinq verin.
48162Məqalə
256Kateqoriya
0Yeni yazı
6789522903Oxunma
📖 Awk ve olum

Müəllif: DJ_Telman
🕒 12.10.2011 / 15:58
Bu məqaləyə artıq reytinq vermisiniz. Cari reytinq: -57
AŞK VE ÖLÜM
AŞK VE ÖLÜMM
NOT: bu yazdığım hikaye yaşanmış bir hikayedir.(bende çok duygulandım.)
9.SINIF
Şuan dersteyiz. Yanımda dünya tatlısı bir kız oturuyor.yüzüne bakmaya kıyamıyorum.onu ne kadar çok sevdiğimi bilmiyor. O benim en yakın arkadaşım . beni sadece arkadaşı olarak görüyor. Nedenini bilmiyorum ama kendimden çok utanıyorum.
10. SINIF
evdeydim arayıp erkek arkadaşıyla tartıştığını ve bana ihtiyacı olduğunu söyledi.sonra bize geldi .bana sıkı sıkı sarılıp ağladı.şuan dizimde uyuyor.saçlarını okşayıp o gül yüzünü doya doya seyrettim.ben onu o kadar çok severken o beni sadece arkadaşı olarak görüyor.nedenini bilmiyorum ama kendimden çok utanıyorum.
11.SINIF
onunla çocukluktan beri arkadaşız 8. sınıftayken birbirimize söz vermiştik lise sonda mezuniyet balosuna gidecek eşimiz olmazsa beraber gidecektik.beni aradı ve erkek arkadaşının hastalanıp gelemeyeceğini söyledi ve beraber gidebilir miyiz diye sordu.kabul ettim onu evinden aldım.balodaki en güzel kız oydu.bembeyaz elbisesiyle tıpkı bir melek gibi gibiydi.gece boyu dans ettik. Kollarımdayken hep aynı şeyi düşündüm.onu çok seviyordum.gece sonunda onu evine bıraktım.beni yanağımdan öpüp en iyi arkadaşı olduğumu söyledi.onu gerçekten çok seviyorum ama o beni arkadaşı olarak görüyor.ona onu sevdiğimi nasıl söylerim.nedenini bilmiyorum ama kendimden çok utanıyorum.
Aradan yıllar geçti…şimdi o canımdan çok sevdiğim meleğimi toprağa veriyorum.özel eşyalarının arasından kara kaplı bir defter çıkmış bana verdiler. Okuyup okumamakta kararsızdım. Açtım.bu bir günlüktü ve bir sayfasında şöyle yazıyordu.
“şuan dersteyiz ve yanımda dünyanın en yakışıklısı bir çocuk oturuyor.yüzüne bakmaya doyamıyorum.onu ne kadar çok sevdiğimi bilmiyorum.beni arkadaşı olarak görüyor.erkek arkadaşım olduğu yalanını uydurarak yanında olabiliyorum.onu canımdan çok seviyorum bana bir kerecik SENİ SEVİYORUM deseydi dünyalar benim olurdu…”
ben bu sayfaları okurken meleğimi çoktan gömdüler.hıçkırıklarımı
Şərhlər 0
Şərh yoxdur. İlk şərhi siz yazın.
Bütün şərhlərə bax 0Keçidlər