canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


📚 Oxu zalı
Məqalələr, hekayələr və maraqlı yazıları oxuyun, şərh yazın və reytinq verin.
48162Məqalə
256Kateqoriya
0Yeni yazı
6789522306Oxunma
📖 Bizimkisi bir awk hikayesi
DJ_Telman
Müəllif: DJ_Telman
🕒 12.10.2011 / 16:00
1067Oxunma
5Reytinq
)))(((^^^^^^^^Bizimkisi Bir Aşk Hikayesi^^^^^^^^^^)))Sözde sanal Aşk(((

2 sene öncesiydi... Hiç yapmadığım hatta ve hatta yapan arkadaşlarımada kızdıgım sohbet sitelerinden birisinde buldum kendimi. Kesinlikle bir arayış içerisinde değildim. Sadece kafa dağıtmak , can sıkıntısını gecirmek... Yani lafın kısası hayatımın anlamıyla sanal bir alemde tanıştım. Ben Kayseriden o ise Mersinede ikamet ediyordu. Telefonlada birbirimizi tanımaya calısdıkdan sonra onun mersine gittim. Annesi ile tanıştım. Bana ailesi tarafından baskı altında oldugunu söylüyordu. Bu yüzden bir korku oldugunu farketmişdim zaten ilk baslarda. İlk bulusmamızda da gezerken annesi hep yanımızdaydı ara sıra yalnız kaldık arkadan bizi takip etti. Aslında bu nedendir bilmiyorum ama benim hosuma gitmişti. Bu devirde böyle bir kız kaldımı diyorudum içimden. Kısacası bu sekilde bir aşk hikayeside baslamıs oldu. Ama cok kosturdu ilk basda beni. Abisinin bilmesi gerekdiğini söyledi , Abisine kadar aradım. Gözüm hiçbirşeyi görmüyordu, kapılmısdım birkere... Ben o zamana kadar özel sektörde calısmaya kafamı koymusken, babasının devlete girmezsem verme ihtimalinin olmadıgını söylemesi üzerine arayıs içerisine girdim. Daha önceden aslında kazanmısdım uzman cavuslugu ama arada o dönem bir kopukluk olunca gitmedim. Ben zaten onun için gidiyordum o olmayıncada bir anlamı yokdu zaten.
Onu kacırınca bu seferde Polislik sınavına girdim sonucunu bekliyorum. Eger tutturursam 2 sene sonra Allahın izniyle kapısındayım.
O olmasada baska arayıslara giricem. Su anda sizlere mersinden yazıyorum. 3 gündür buradayım.
Görüşemiyorduk. Annesi artık izin vermiyordu dolasmamıza. Dün son kez bir aradım annesi evine cagırdı ede biraz konuduk. Bugünde 1 saat kadar görüşdük. Ona doyamasam da hiç görmemkden iyidir. Onu herseyden cok seviyorum. Ve ne olursa olsun ondan vazgecmiycem. Sizlerede tavsiyem ne olursa olsun aşkınızın peşinden kosun. Sonrada pişman olmamak için herseyi zamanında yapın. Bazen benimde hatalarım oldu ama
[1] 2 3 >>
Şərhlər 0
Şərh yoxdur. İlk şərhi siz yazın.
Bütün şərhlərə bax 0
Keçidlər