📚 Oxu zalı
Məqalələr, hekayələr və maraqlı yazıları oxuyun, şərh yazın və reytinq verin.
48162Məqalə
256Kateqoriya
0Yeni yazı
6789524306Oxunma
📖 Iwte benim hikayem

Müəllif: DJ_Telman
🕒 12.10.2011 / 16:53
Bu məqaləyə artıq reytinq vermisiniz. Cari reytinq: 48
işte benim hikayem
ben daha küçüktüm.5.sınıfa gediyordum.bir tane çocuğa aşık oldum.oda beni sewiyormuş.biz çıkmaya başladık..sınıfta hala çıkıoduk.ama biri beni sewdi ve bana çıkma teklifi etti.bense çok kararsızdım.ikiside beni çok sewiyordu ve aralarında düello yaptılar.çıktığım çocuk kazanmıştı.ama assında maçı diğer çocuğun kazanması lazımdı.ama o kazandı bense bunu yapmalarını istemiodum ve ikisininde teklifini reddettim.ama sonra çıktığım çocuğu diil diğerini seçtim.güzel bi aşk yaşadık ama arkadaımın bana sölediği yalan yüzünden ayrıldık.sonra diğer beni sewen çocukla barıştık ve yeniden başladık.ama onunla ayrıldık.ben istedim ayrılmayı.ayrılınce o bi kıza sırf benim gıcıklığıma teklif etmiş ve çıkmışlar.o sırada bnde bi tane çocuku sewdim.ama ben öle düşünmüşüm.onunla çk ama çok mutluydum.ama o nedenini bilmediğim halde ayrılmak istedi.ben çok ağladım 1 hafta boyunca çok üzüldüm ama sonraları geçti üzüntüm.onu sewmediğimi sadece benim öle düşündüğümü anladım.ve biz eski çıktığımla tekrar barıştık.yine çıkmaya başladık.ben sonra onun hem benimle hemde baska biriyle çıktını duydum.ayrıldım.ama öle bişi yokmuş.bana teklif etti reddedim.çünkü artık ona karşı bi sewgim kalmamıştı.şu anda deliler gibi bi çouğa aşığım.hemde ölesiye aşığım.ama benimki karşılıksız bi sewgi.olsun be bn bölede mutluyum.onun hayalleri bile yetiyor bana.çünkü onu ÇOOKKK SEWİYORUMMM!!!!!!
birazcık beklerseniz gerçek aşkı buluyorsunuz!
Şərhlər 0
Şərh yoxdur. İlk şərhi siz yazın.
Bütün şərhlərə bax 0Keçidlər