canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
ButulkaDominoDurakTic Tac Toe
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


📚 Oxu zalı
Məqalələr, hekayələr və maraqlı yazıları oxuyun, şərh yazın və reytinq verin.
48162Məqalə
256Kateqoriya
0Yeni yazı
6789526959Oxunma
📖 Sut kuzusu
DJ_Telman
Müəllif: DJ_Telman
🕒 15.10.2011 / 13:28
1553Oxunma
1Reytinq
süt kuzusu

başlık süt kuzusu
ekrem güneşli

Babam, o tarihlerde küçük bir kasabaya tayin

olmuştu...Yazları tatilimizi kasabada geçiriyorduk

İstanbul gibi, büyü bir şehirde, doğup büyüyen için

taşra hayatı sıkıcı gelebilir, ama babamın yalınız

yaşamasına gönlü razı olmayan annem, "Ertan

oğlum, naklini yaptıralım, Lise'yi orada oku !"dedi.

İstanbul'da, kız ve erkek arkadaşları olan, biri için

kasaba hayatı bana sıkıcı gelmişti ilk günlerde,

Kasaba kızlarının, daha tutucu ve daha soğuk olaca

ğını düşünüyordum...Oysa, yanıldığımı anladım...

Kızları çok güzeldi, ve çok çekiciydi...Kızlar için

ilginç bir tiptim onlara göre. "Ertan ! İstanbul çok

mu güzel ? Kız arkadaşların var mıydı orada ?"

diye soru yağmuruna tutuyorlardı. Erkek öğrenci

lerle, ilk günden aram açılmıştı...Okul Müdürü

Cihat Bey, " Çocuklar, aranıza yeni bir arkadaş

geldi !" dedi.."Arkadaşınız buranın yabancısı, ona

yardımcı olun !" dedi..Sonra bana dönerek:

" Adın Ertandı değil mi ?" dedi..

"Evet efendim !" dedim. "Senin daha önce

okuduğun liseden, nakil belgen gelmedi evladım

Babana söyle de en kısa zamanda nakil belgeni

göndersinler !" dedi..

"Baş üstüne efendim !" dedim

Babam, " oğlum, okuluna , arkadaşlarına ,öğret

menlerine alışabildin mi ? "dedi..

"Alıştım !" diye yalan söyledim. Oysa, ders

aralarında hep yalınız geziyordum okulun bahçesin

de...Sevda, adındaki kızın, erkek öğrenciler ile

arası çok iyiydi, " Ertan'ı da aranıza alın !"dedi..

Okulda, diğer öğrencileri de kışkırtan, müteahhitin

oğlu Ahmet,ti, " Sevda ! Sen İstanbullu v....

avukatı mısın ? "dedi.."Kızım, başına büyük işler

açmak istemiyorsan, uzak dur o çocuktan....!"


"Bak Ahmet, o çocuğun kime zararı var...!

İçinizde, en akıllısı, zekisi o çocuk, onu kıskanıyor

sun ! Futbol, oynarken, dikkat ettim, çocuğa pas

vermediniz !" dedi..

Sevda, çok güzel bir kızdı...Yeşil gözlü,
[1] 2 3 ... 5 >>
Şərhlər 0
Şərh yoxdur. İlk şərhi siz yazın.
Bütün şərhlərə bax 0
Keçidlər