canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
ButulkaDominoDurakTic Tac Toe
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


📚 Oxu zalı
Məqalələr, hekayələr və maraqlı yazıları oxuyun, şərh yazın və reytinq verin.
48162Məqalə
256Kateqoriya
0Yeni yazı
6789573196Oxunma
📖 Sin piwmanlik fayda etmez
DJ_Telman
Müəllif: DJ_Telman
🕒 16.10.2011 / 13:07
1723Oxunma
-5Reytinq
SON PISMANLIK FAYDA ETMEZ

Onu Hic Tanimiyordumm.. Taa kii okulda bir kizla kavga ettigim gune kadar.. okulda bir kizla buyuk bir kavga yapmistim,, hic kimse bana yardim etmiyorduu,, okul disinda kendi arkadaslarimi cagirmistim, onlar geldi ve ODA gelmisti.. kendisini hic tanimiyordum, ilk defa gormustum onu. arkadasimin uzaktan ailesi imis. bana yardim etti.. cok etkilenmistim ondan ama sevmiyordum.. Kavgadan sonra hic ummadigim birsey duydum.. O benden Hoslaniyormus.. hic beklememistim.. beni haftalardir arayip durdu hep benimle gorusmek istiyordu,, arkadaslarimda beni israrliyorlardi. cok iyi bir cocuktu ama hala onu sevemiyordum. kanim ona cok isinmisti ama maalesef sevemiyordum onu.. cok acimasiz bir insandim, onu beni sevdigini bile bile kalbini cok kiriyordumm, onu kendisini sevmedigmi bile bile benimle cikmak istiyordu, bi kere sormustu bana: ''Ne zaman beni Seveceksin? ''
'' Beni Seviyormusun sen Yoksa tek Hoslaniyormusun? '' bende bunlari dedigine Ragmen, Senden tek hoslaniyorum demistim!! Seni Sevmiyorum Demistim!! YOK ACIMASIZ birisi imisim. O gun onu cok uzmustum, AGLIYORDU!! Onunla beraber olmak cok guzeldi, egleniyorduk, guluyorduk, ama ben onu tek arkadas gibi goruyordum ciktigimiz surece!! benim elimi tuttugunda simsiki tutardi, birakmazdii!! Seni cok seviyorum derdi, ben inanirdim onu. benim icin herseyi yapardi, eski kiz arkadasi bile hala onu geri istiyordu ama o ona pas vermezdi. O BENI SEVIYORDU!! 4 ay gect aradan. izin gelmisti. o 8 hafta ligina turkiyeye gitmisti. ben ise 5 hafta ligina.
turkiyede bana mesaj cekerdi, hal hatirimi sorardi. ben ise hic birsey yollamazdim. beni unutsun diye cabaliyordum. tatil bitmisti ve biz yine avrupaya kendi evimize donmustuk. o ise hala turkiyedeydi. 3 hafta sonra gelecekti. s0n aralar beni aramamaya baslamist, cok sasiriyordum. beni niye aramiyordu?? unutmustumu beni yoksa? bi yandan seviniyordum, ama bi yandanda merak ediyordum niye diye? 3 hafta gecti o geldi.. bulustuk arkadaslarla. cok tuaf
[1] 2 3 ... 7 >>
Şərhlər 0
Şərh yoxdur. İlk şərhi siz yazın.
Bütün şərhlərə bax 0
Keçidlər