canimaz.com
Sevgi qocalmaz, yalnız qalınmaz!
Daxil olQeydiyyat
İstifadəçi adı və ya ID:
Şifrə:


📚 Oxu zalı
Məqalələr, hekayələr və maraqlı yazıları oxuyun, şərh yazın və reytinq verin.
48162Məqalə
256Kateqoriya
0Yeni yazı
6789572773Oxunma
📖 Ayrildigi kizin arkadawiyla
DJ_Telman
Müəllif: DJ_Telman
🕒 16.10.2011 / 13:22
955Oxunma
-40Reytinq
ayrıldığı kızın arkadaşıyla

sizlere bi adamı bi zamanlar deli gibi aşık olduğum birini anlatmak istiyorum

o kişi o kadar adiymişki ben bunu 1.5 sene sonra anca anlayabildim

çokta olmasa seviyorduk birbirimizi biraz soğuktuk birbirimize karşı o kadar başkada bi problem yoktu

neyse 2.5 ay sonra ayrıldık hiç sebebsiz ona çok dedim geri dön diye ama dönmedi arki olalım dedi nitekim oldukta ama nereye kadar?

yaklaşık 2 ay görmedik birbirimizi gerçi arkiydik istesek görüşürdük ama olmadı

2 sonra gördüğümde ise içimde ona karşı bir nefret oluşmuştu neden derseniz benle konuşmuyordu bile yüzüne bakıyordum soracaktım ama hep benden kaçtı


2-3 ay sonra arkadaşlarımdan biriyle çıktığını öğrendim adeta yıkıldım nasıl olurdu yani benim gibi kız bırakılıp onunla çıkılırmıydı ama çıktılar engel olan yoktu

birlikte olduklarını herkez biliyordu kız benle arkadaştı ve bir zamanlar birlikte olduğumuzunda farkındaydı ve bundan rahatsızdı biliyordum kızda oda artık benle konuşmuyorladı hatta karşılarında gördüklerinde yollarını değiştiriyorlardı iyide ben onlara ne yapmıştım zaten benim bir sevgilim vardı ve hala birlikteyim bu arada:)

neyse konuyu dağıtmıyım bunlar bayağı ciddi görünüyorladı arada kavga ediyolardı ama ginede iyilerdi yani

ben bunlara kafa yormayı bi ara baya bırakmıştım kendi meselelerim vardı hatta beni ilgilendirmiyordu zaten bi ara onunla yani eski sevgilimle bi konuda kavga etmiştim artık zaten ondan nefret ediyordum

1 ay kadar sonra kızla onun küstüğünü farkettim nerdeyse hiç konuşmuyorladı arkadaşlar ayrıldılar dediler sanki sevindim çünkü onunda acı çekmesini istiyordum ama bazen o kızın yakın arkadaşlarından bi kızın onunla konuştuğunu görüyordum içimden "galiba buda ikisinin arasını yapmaya,onları barıştırmaya çalışıyo" diyordum ama yanılmışım

benim eski sevgili sen git ayrıldığı kızın arkisiyle çık inanamadım bu kadar iğrençlik olmaz yaw sizlere soruyorum bi erkek eski sevgilisinin arkisiyle çıkarmı bu kadar
[1] 2 3 >>
Şərhlər 0
Şərh yoxdur. İlk şərhi siz yazın.
Bütün şərhlərə bax 0
Keçidlər